Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Heb er al langer een zwak voor, maar met de laatste dagen is de Benz liefde weer wat aangewakkerd.
Stapte in djenne's 300TD, en eerste wat je ziet is die ster voor je..
Twijfel wel tussen W201, S124, S123 of zelfs een Bar 8. Maar die laatste 3 zijn redelijk moeilijk te vinden en voorlopig wat boven m'n budget, of ik zou het één en ander moeten weg doen natuurlijk.
Misschien tegen volgende zomer ofzo (of tegen eind dit jaar ivm die nieuwe BIV regeling).
Je vindt zeker een S124 voor weinig geld hoor, als je ziet wat ik voor de mijne gaf.
Mja, maar dan moet je geluk hebben denk ik, en dagelijks Kapaza etc. checken want ze zijn snel weg wss.
Ook al zitten denken om te zoeken in DE of NL, maar heb niet echt zin in dat import gedoe. En jij hebt geluk dat de kosten grotendeels door je ouders opgevangen worden. Het verhaaltje van een oude auto ipv de Zafira (ok, die is ook al 9 jaar oud intussen) krijg ik hier thuis niet zo makkelijk verkocht.
Het zijn iig niet de velgen van de 202 sport. Die velgen zijn volledig vlak, terwijl die van die 300E een pak meer naar buiten komen.
Ze zijn ook smaller.
Comment