Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik zou me niet laten tegenhouden door die kmstand.
Op de mijne staan er ook 326k...
Indien hij goed onderhouden is heb ik er ook niet echt problemen mee, maar die tekst van de ad (rare zinsbouw/spelling) wekt ook niet zoveel vertrouwen.
Wil anders wel altijd eens samen gaan kijken met iemand die er verstand van heeft.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
@WV. : De mijne had bij verkoop er 624.000km en deze wagen bolt hier nu nog rond in de streek. Alles werd gewoon al eens vervangen, die blokken zijn zo goed gemaakt dat die kunnen blijven rondrijden (volgens mijn toenmalige garagist).
Ik zou toch eens gaan kijken en mee rijden
@WV. : De mijne had bij verkoop er 624.000km en deze wagen bolt hier nu nog rond in de streek. Alles werd gewoon al eens vervangen, die blokken zijn zo goed gemaakt dat die kunnen blijven rondrijden (volgens mijn toenmalige garagist).
Ik zou toch eens gaan kijken en mee rijden
Volgens mij maakt die kar dit geluid: boerteunboerteunboerteunboerteun
Hij staat dan ook op boerendoppen he.
Gij rijdt zelf met ne lijkwagen.
Ik vind het net een kort-door-de-bocht-AF-uitspraak om kilometerstanden van 500.000 km telkens te minimaliseren.
Ik heb trouwens de indruk dat ik de enige ben die een probleem maakt van die kilometerstanden en de rest van AF niet.
Je kan er altijd over discussiëren en ik geloof best dat er auto's met 550.000 km zijn die nog redelijk in orde zijn.
Maar louter omwille van de herverkoopprijs wil ik de vraagsteller afraden om zoiets te kopen want dat raak je nooit meer kwijt. Zo'n auto is wél geschikt voor export omdat op andere plaatsen de werkuren van een garagist geen €40-60/u zijn en daar een uitgebreide stock aan betaalbare tweedehandsonderdelen beschikbaar is.
Als niet-autotechnieker of technisch sterk aangelegde hobbyist een auto kopen met 550.000 km rekening houdend met de prijs van de werkuren in België vind ik niet verstandig. Dan raad ik eerder een exemplaar met 250.000 km aan voor €3000.
"Alles" vervangen gebeurt uiteraard nooit en bv. de helft van de ophanging vervangen kost al behoorlijk wat en de kans is klein dat dat bij een auto van €1500 pas gedaan is.
Ik vind het net een kort-door-de-bocht-AF-uitspraak om kilometerstanden van 500.000 km telkens te minimaliseren.
Ik heb trouwens de indruk dat ik de enige ben die een probleem maakt van die kilometerstanden en de rest van AF niet.
Je kan er altijd over discussiëren en ik geloof best dat er auto's met 550.000 km zijn die nog redelijk in orde zijn.
Maar louter omwille van de herverkoopprijs wil ik de vraagsteller afraden om zoiets te kopen want dat raak je nooit meer kwijt. Zo'n auto is wél geschikt voor export omdat op andere plaatsen de werkuren van een garagist geen €40-60/u zijn en daar een uitgebreide stock aan betaalbare tweedehandsonderdelen beschikbaar is.
Als niet-autotechnieker of technisch sterk aangelegde hobbyist een auto kopen met 550.000 km rekening houdend met de prijs van de werkuren in België vind ik niet verstandig. Dan raad ik eerder een exemplaar met 250.000 km aan voor €3000.
"Alles" vervangen gebeurt uiteraard nooit en bv. de helft van de ophanging vervangen kost al behoorlijk wat en de kans is klein dat dat bij een auto van €1500 pas gedaan is.
Ik probeer altijd een auto te vinden naar mijn goesting en met een zo laag mogelijke km-stand ... en het is me tot hier toe altijd al gelukt
Dat is ook de reden dat je met een auto rijd voor je hem koopt e.d.
Maar een kmstand zou mij nooit tegenhouden om naar een wagen te gaan kijken.
Tenzij het een superkoopje of ik de kennis en de tijd zou hebben om alles zelf te onderhouden zou ik het in ieder geval niet doen. Zelf met een wagen van die kilometerstand rijden, geen probleem, maar enkel als ik die zelf gezet heb.
Comment