Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Damn it, nu had ik voor mezelf besloten die 300TD niet te nemen, krijg ik net een mail dat hij voor 1300 eur van mij is. (Ik vind het nog steeds te veel maar goed)
Die kar gaat me veel te veel geld kosten. Tax en verzekering alleen al gaat meer zijn dan de vraagprijs.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Die kar gaat me veel te veel geld kosten. Tax en verzekering alleen al gaat meer zijn dan de vraagprijs.
Feit dat 'ie meteen stuurt boezemt mij niet meteen veel vertrouwen in. Misschien wilt 'ie ervan af, maar misschien mankeert er ook iets.
En ook, als student, 't is een fameuze lopende rekening.
Feit dat 'ie meteen stuurt boezemt mij niet meteen veel vertrouwen in. Misschien wilt 'ie ervan af, maar misschien mankeert er ook iets.
En ook, als student, 't is een fameuze lopende rekening.
Idd, hoewel hij blanco gekeurd is. Maar ik heb niet naar de papieren gevraagd toen (stom, I know, daarom wil ik dus altijd een 2de man mee als ik auto's ga kijken Maar was denk ik omdat ik al iets had van 'nee' toen ik de auto zag), maar ik weet niet of dat de laatste keuring was, of keuring voor verkoop.
Ian koop u een mooi Golf'ke II diesel van voor 86 Oer betrouwbaar, goedkoop in onderhoud, 30 euro taks niet veel verzekerin, en ..... een verbruik van 6l !
Dat zal hij niet willen doen denk ik (of hij moet wanhopig zijn), want hij wou het geld dat hij eraan gegeven had eigenlijk terug (hij zegt dat hij 1500 gegeven heeft).
Nu denkt hij eraan om een G te kopen.
@WV: Jaja, nice try. Ik had tegen m'n ouders al gezegd dat ik eerst de 316 en de Polo ging proberen verkopen, en de Jetta ook te koop zetten en daar intussen mee rondbollen, en de 320i in orde laten zetten om dan als die in orde staat hem op gewone platen te zetten, en als de Jetta verkocht zou raken, dan pas iets anders te kopen (en liefst een break). Dus make me an offer I can't refuse.
Comment