Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij deze enkele foto's van mijn (gewezen) trots. Een 6-tal jaar mee gereden en 2jaar geleden verkocht aan een man uit Merkem. Ik heb hem nog een 2-tal maanden proberen te stallen in een garage echter, er verscheen enorm snel roest (door stil te staan).
Schijnt nu nog rond te bollen
Bij deze enkele foto's van mijn (gewezen) trots. Een 6-tal jaar mee gereden en 2jaar geleden verkocht aan een man uit Merkem. Ik heb hem nog een 2-tal maanden proberen te stallen in een garage echter, er verscheen enorm snel roest (door stil te staan).
Schijnt nu nog rond te bollen
Is 3jaar op rij zo gekeurd geweest, tot mijne garagist opeens zag dat de voorste veren op 2 plaatsen gebroken waren. Was mij nooit opgevallen
Daarna andere veren gestoken en toen stond ie plots heel hoog op z'n pootjes
Is 3jaar op rij zo gekeurd geweest, tot mijne garagist opeens zag dat de voorste veren op 2 plaatsen gebroken waren. Was mij nooit opgevallen
Daarna andere veren gestoken en toen stond ie plots heel hoog op z'n pootjes
Lol, onverwoestbaar zo'n kar.
Ik verkoop er nu eentje. Op 3 jaar tijd een goeie 130 000 km mee afgehaspeld, zonder enig probleem.
Als ik er één lijn in kan trekken... onze donker getinte medeburgers rijden met alles wat Duits is, oud of nieuw, maar zelden tot nooit een break. Geen idee waarom, maar dat valt mij toch op.
Ik denk omdat een break minder "chique" is dan een sedan.
Comment