Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Onlangs dit zien rijden in Antwerpen. Exact hetzelfde, alleen met propere velgjes. Die kar zag er als nieuw uit, ik kon m'n ogen niet geloven, werkelijk
Prachtig wit met die blauwe strook erdoor en dan "service mobile 24h" enkel linksachteraan naast de nummerplaat. 't Was ook een jonge kerel, platen in de vorm van 000 AAA. Een bekende?
'k Was met de E30 en 'k heb toch maar m'n duim opgestoken
Ik wil dat. Idd zalig met die blauwe streep!
't Was misschien die die benzfreak bedoelde (FB chat), eentje die te koop staat voor 8000 eur ofzo, helemaal herspoten enzo.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Onlangs dit zien rijden in Antwerpen. Exact hetzelfde, alleen met propere velgjes. Die kar zag er als nieuw uit, ik kon m'n ogen niet geloven, werkelijk
Prachtig wit met die blauwe strook erdoor en dan "service mobile 24h" enkel linksachteraan naast de nummerplaat. 't Was ook een jonge kerel, platen in de vorm van 000 AAA. Een bekende?
'k Was met de E30 en 'k heb toch maar m'n duim opgestoken
helemaal correct !
die sevice 124 in perfecte staat heb ik 2 weken geleden onverwachts zien voorbij scheuren in deurne aan den Bosuil ... ik was te laat voor een foto te nemen
Die Service-auto stond vorig weekend op een oldtimerbeurs in Hoogstraten. Enorm gekwijld op dat ding, geweldig om te zien. Zag er ondanks de 300k+ km nog erg goed uit (wel serieus wat aan vernieuwd dacht ik), prijs is er wel wat over imo.
- Klepje aan spiegel lostrekken (bovenaan geclipst en dan naar boven schuiven)
- sierlijstje rond slot demonteren (kruisschroevendraaier)
- sierlijstje rond klink demonteren (gewoon geclipst) Moer daarachter lossen van handvat, stang lossen uit klink, en klink in z'n geheel naar voor schuiven en lossen)
- deurpaneel naar boven schuiven, wel voorzichtig zijn, wat dat is uiteindelijk gewoon karton, dus dat breekt/buigt als je daar te geweldig mee bent.
- Klepje aan spiegel lostrekken (bovenaan geclipst en dan naar boven schuiven)
- sierlijstje rond slot demonteren (kruisschroevendraaier)
- sierlijstje rond klink demonteren (gewoon geclipst) Moer daarachter lossen van handvat, stang lossen uit klink, en klink in z'n geheel naar voor schuiven en lossen)
- deurpaneel naar boven schuiven, wel voorzichtig zijn, wat dat is uiteindelijk gewoon karton, dus dat breekt/buigt als je daar te geweldig mee bent.
Comment