Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De eerste exemplaren van de w124 zaten wel vol met kinderziektes. Ik herinner me dat de Duitse taxichauffeurs in colonne naar de Mercedesfabriek reden om de problemen aan te kaarten.
Idd ... en ik weet het ook uit goede bron ... maar dat waren enkel de allereerste 124'ers vanaf 86 waren er geen problemen meer ...
Het bekende bonanzaeffect, problemen met electronica, versnellingsbak, koppakking enz...
Op de S124 200D van onze buur: volledige roest rond de achterklep na nauwelijks 6 maanden. Ze hebben dat dan eerst amateuristisch weggewerkt, maar na een jaar had die aan achterklep en deuren overal roestblazen.
Versnellingsbak was ook vanalles mis mee, vaak ook startproblemen.
Zijn vorige S123 240D met +400.000 km was als nieuw toen hij die inruilde, dus het contrast was redelijk groot.
Intussen waren ze in Duitsland idd al op straat gekomen wegens de vele problemen en dan is Mercedes wakker geschoten. De auto is terug genomen door Mercedes en er werd een goede deal gemaakt op een S124 250D, die intussen weer Mercedes waardig was afgewerkt.
Comment