Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
    dat is toch best vlot hoor.
    Jij moet al helemaal zwijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
      dat is toch best vlot hoor.
      Dat dacht ik er ook van, de mijne weegt trouwens 1750 kilo met mij der in, een halve tank benzine en 50 kilo rommel.

1750 - ik (107) - 45L benzine en -50 kilo rommel = 1548, allez het was met de absoluut juiste getallen ergens tussen de 1540 en 1570 dacht ik en dat klopt volgens het boekje.

Eigenlijk enorm weinig voor zo'n auto hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Ja, om woon-werkverkeer te doen voldoet dat, maar ik zou hem in de weekends toch graag wat sneller zien
        Ah in uw SL? ok dan.
        In een werkpaard w124 is dat toch goed hoor. 2 ton aan 8.5 sec is toch een belevenis op zichzelf. Impuls = massa x snelheid

Comment

• Precies ook een juweeltje, 83000km, 2850 euro:
          Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Die letzten Worte ...
          ... eines Diesel-Fahrers:
          "Lieber tot, als Schwung verlieren"
          ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
          W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
          W201 BENZIN

Comment

• benzine

Comment

• Die was echt prachtig inderdaad, zal wel eerste eigenaar geweest zijn

Comment

• Wow, daar een putvelg onder en dat is perfect.

Edit: is al verkocht blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                  Juist foto's teruggevonden van onze oude 250D

hebben jullie een pajero gehad?

Die garages ken ik wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    benzine

Ja

Comment

• Geen zin om met uw AMG eens naar die algemene meeting te komen? Zou ze graag eens zien rijden en met mee rijden

Comment

• Algemene meeting?

Comment

• http://autoforum.be/showthread.php?t=43996 deze

Comment

• Misschien. Als 'ie min of meer in orde is tegen dan.

Comment

• OKI!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                Ja
                                manueel

Comment

• En er is weer 1 w124 minder op de wereld .

Maat van mij heeft gisteren zijn zalige sportline 250d (15loch 15duimers, verlaging vanuit fabriek, sportzetels met karo-stof, automaat, schuifdak, koplampwissers, ...) tegen de muur geparkeerd.

Chauffeur en passagier gelukkig ongedeerd.

Comment

• Da's klote!

Gelukkig heb ik vandaag een goede daad gedaan in de wereld der 124's.
                                    Heb m'n coupétje voorzien van originele motorkap en oranje pinkers. Veel beter dan die SEC-rommel.

Voorbumper is niet origineel, ben er geen fan van, maar vind hem ergens wel dik staan langs voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                      Da's klote!

Gelukkig heb ik vandaag een goede daad gedaan in de wereld der 124's.
                                      Heb m'n coupétje voorzien van originele motorkap en oranje pinkers. Veel beter dan die SEC-rommel.

Voorbumper is niet origineel, ben er geen fan van, maar vind hem ergens wel dik staan langs voor.
                                      Proper. Staat die al op platen of is dat een restant van de vorige eigenaar?

Bumper lijkt me zo'n VH-geval van toen. Gelukkig heeft hij geen kofferklep met ingebouwde spoiler, allez daar ga ik van uit
                                      Die letzten Worte ...
                                      ... eines Diesel-Fahrers:
                                      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                                      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                                      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                                      W201 BENZIN

Comment

• Nog meer foto's aub, RRD .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                          Proper. Staat die al op platen of is dat een restant van de vorige eigenaar?

Bumper lijkt me zo'n VH-geval van toen. Gelukkig heeft hij geen kofferklep met ingebouwde spoiler, allez daar ga ik van uit
                                          Zijn inderdaad VH-bumpers. Voor-aanzicht vind ik vet, maar langs opzij klopt het niet echt. Achterbumper is ook van VH en is ook geen zicht langs opzij.

Er zit wel een spoiler op, maar een exemplaar van Hella dat op de koffer staat.
                                          En achteraan heeft ie witte pinkers .

Nu ja, ik ga hem toch verkopen dus die zaken ga ik niet meer veranderen.

Comment

Working...
                                          X