Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heb hier nog ergens de 'in aller welt', (of hoe noemde dat boekje voor mercedes eigenaren) liggen waarin de w 124 uitvoerig werd voorgesteld....nostalgie
de oudste W124: zijn dat niet diegenen met de brede baget (sierstrip) op de deuren, ik dacht dat de smalle ergens vanaf 90 begonnen zijn. Mijn ouders hadden een blauwe uit 89 en die had nog de brede bagetten op de deur (eigenlijk tot onder aan de deur).
Ik dacht dat je ook aan het aantal horizontale chromé lijnen in het rooster kon zien wat type van motorisatie erin zat.
Het is omgekeerd. De brede bagetten zijn gekomen van midden 1989 dacht ik. Oude W124 => smalle, grijze sierstrips.
Aantal horizontale lijnen is altijd gelijk, de rest is tjoening. Tenzij bij de nieuwe rooster vanaf midden 1993 (rooster meer in de motorkap verwerkt).
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
De afgelopen 2 jaar heb ik onder MyReview het onderstaande geschreven over mijn W124'ers. Daar ik toch veel van uitvoering wissel is het geen MyReview meer, maar veel meer een automobiel dagboek van een W124 liefhebber. Naast een 300E heb ik een 200, 300D, 200TE, 200TD, 300TE, 300E-24, 300CE-24...
Comment