Oorspronkelijk geplaatst door C_X
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenTja, ge weet dat ik uiteindelijk altijd gelijk heb.
Zo ben ik er ook van overtuigd dat uw Porsche afgemaakt gaat worden door mijn 190.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenBeweert C_X dan dat de P sneller is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenNee ik heb er al op't oog die ik me waarschijnlijk ga aanschaffen.
't Is effectief voor onder m'n 2.6 hé, ga er zeker niet mijn S mee verkloten, want zelf het AMG stuur verhuisd van de S naar de 190.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenAls ge originele 16" AMG's wilt hebben (zelfde design als uw penta's) die wel op de 190 passen, ik wil de mijne eventueel wel wegdoen.
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenBeweert C_X dan dat de P sneller is?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenGewoon zilver.
Comment
-
http://www.2dehands.be/autos/autos/m...pl=&pc_id=&afd=
Wat is deze nog waard?
Ik kwam er daarstraks voorbij en ben eens gaan kijken. Beetje roest aan koffer (bij slot).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWel een beetje een foute motor in die auto, imo.
220 is een minimum in die kas, maar eigenlijk moet het een 6 cilinder zijn.
EDIT bwurk ... is cabrio....
"gewoon" wikimedia:
gedver...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHet nut van die velgen snap ik wel niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenbwa, 6 is aan te raden, maar eigenlijk is 5 het minimum.
EDIT bwurk ... is cabrio....
"gewoon" wikimedia:
gedver...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenzet maar af
staat een witte SL 320 R129 te koop in waregem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWel een beetje een foute motor in die auto, imo.
220 is een minimum in die kas, maar eigenlijk moet het een 6 cilinder zijn.
Langs de andere kant is taks ook niet onbelangrijk .
Deze staat al van in mei te koop, wat zou een goede prijs zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZijn liefhebberskarren he, wat de gek er voor geeft I suppose.
Hoe was de staat op die roest na?
Wel lelijke replica amg velgen waarvan de lak slecht was.
Zou van een vrouw geweest zijn. Er stond een nieuwe Dacia op de oprit .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenen die motor
staat een witte SL 320 R129 te koop in waregem.
Comment
Comment