Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
niet echt, zijn naar mijn weten dezelfde als die van Carlito's SL. Ligt standaard dezelfde bandenmaat op, dus zou me ten zeerste verwonderen dat er nog verschil is in de velgen onderling.
niet echt, zijn naar mijn weten dezelfde als die van Carlito's SL. Ligt standaard dezelfde bandenmaat op, dus zou me ten zeerste verwonderen dat er nog verschil is in de velgen onderling.
Het kan dat je die 8-loch 16" ook in 7.5 duim had voor de w140, daar ben ik niet zeker van. Voor de 500E en de R129 moet je de 8 duim brede velg hebben.
Van die 7,5 duim ben ik niet heel zeker, dus ik durf niet te beweren of die breedset-uitspraak al dan niet zever is.
Ik heb op de 201 enkel ooit eens de replica's gehad met 8J*16 et36, en dat kwam toch iets te wijd uit om mooi te zijn, zeker met een 205 band zonder velgbescherming.
Die letzten Worte ...
... eines Diesel-Fahrers:
"Lieber tot, als Schwung verlieren"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ W201/S123/S202 DIESEL(power)ED W201 BENZIN
Is dat de nieuwe naam van BudgetBenz, omgeving van de foto's komt mij bekend voor? (niet zeker van de naam, bedoel die firma in Nederland die een tijdje gelden aankondigde dat ze ging stoppen)
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.
Is dat de nieuwe naam van BudgetBenz, omgeving van de foto's komt mij bekend voor? (niet zeker van de naam, bedoel die firma in Nederland die een tijdje gelden aankondigde dat ze ging stoppen)
Inderdaad, als je budgetbenz.nl ingeeft kom je op deze site
Ik ben ook verschrikkelijk zot van de 124 maar ik heb al zo'n grote auto als daily en heb echt nood aan iets kleiner en lichter, 201 is ideaal qua grootte
En welke motor zou ik dan moeten nemen, minstens 230E toch om de prestaties van een 190E 2.0 te evenaren? Heb wel de indruk de 124's wat goedkoper zijn dan 201's
Ik ben ook verschrikkelijk zot van de 124 maar ik heb al zo'n grote auto als daily en heb echt nood aan iets kleiner en lichter, 201 is ideaal qua grootte
En welke motor zou ik dan moeten nemen, minstens 230E toch om de prestaties van een 190E 2.0 te evenaren? Heb wel de indruk de 124's wat goedkoper zijn dan 201's
Er staan gewoon meer 124's te koop dan 201's. Daarmee dat die prijzen ietsje lager liggen.
Een 200E zoals Vogue? Zal toch al redelijk vlot zijn. Maar die motor kom je niet veel tegen. 220E ook niet.
Comment