Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/m...ort=datum_desc
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
Spijtig dat dat zo duur in taksen gaat zijn
http://www.kapaza.be/Autos/Mercedes/...edes_280E.html
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenEr staan gewoon meer 124's te koop dan 201's. Daarmee dat die prijzen ietsje lager liggen.
Een 200E zoals Vogue? Zal toch al redelijk vlot zijn. Maar die motor kom je niet veel tegen. 220E ook niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenHaha direct op zoek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenToch verleidelijk als je die prijzen ziet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDat komt door de taks dat die prijzen zo zijn.
Het aanbod is inderdaad niet zo groot van 190E 2.0's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenInderdaad, maar ik blijf een 190 zoeken, nu nog hopen dat ik er een naar m'n zin vind voor de zomer
Het aanbod is inderdaad niet zo groot van 190E 2.0's
In Duitsland heb je meer keuze voor een 2.0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenIn België is de 190d het meest verkocht.
In Duitsland heb je meer keuze voor een 2.0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMisschien toch eens denken aan invoeren als ik er hier geen vind. Maar het budget is max 2000 en ik vind dat nog altijd zo weinig om te gaan invoeren (op de aankoopprijs komt toch nog serieus wat bij?)(kan er een paar cent langszitten, but you get the point
)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenDacht van niet hoor, kost maar een paar eurocenten (vignet) als ik me niet vergis
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten2800cc ... Waarom niet?
zet dat op LPG en jaarlijks zal de wagen niet veel meer kosten dan een 200D.
Ofwel koop je onmiddellijk een oudere 260E. binnenkort oldie enzo...
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten17 eurocent is een hele slok op de borrel.(kan er een paar cent langszitten, but you get the point
)
Comment
-
Papierwerk stelt niks voor qua prijs.Dat certificaat kost zoals gezegd maar een paar cent (heb al dingen gehoord van 10 cent tot net geen euro, hangt precies af van de goesting van welke douanier het attest opmaakt
)
Prijs van de transitplaten ken ik niet, maar dat staat misschien in het topic over "auto invoeren uit duitsland" onder het forumonderdeel advies (is een sticky)
En eventueel uw verdere reis om in Duitsland te geraken natuurlijk, hoewel dat met de dieselvulva qua prijs ook wel meevalt waarschijnlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenPapierwerk stelt niks voor qua prijs.Dat certificaat kost zoals gezegd maar een paar cent (heb al dingen gehoord van 10 cent tot net geen euro, hangt precies af van de goesting van welke douanier het attest opmaakt
)
Prijs van de transitplaten ken ik niet, maar dat staat misschien in het topic over "auto invoeren uit duitsland" onder het forumonderdeel advies (is een sticky)
En eventueel uw verdere reis om in Duitsland te geraken natuurlijk, hoewel dat met de dieselvulva qua prijs ook wel meevalt waarschijnlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk dacht dat daar gemakkelijk 300EUR bijkwam aan papierwerk alleen daarmee dat ik het wat stom vond op een auto van -2000EUR, ik ga het eens bekijken, thanks
Het is pas als de wagen een homologatie-keuring nodig heeft dat het geld en tijd begint te kosten, maar dat is enkel voor wagen die geen Belgische goedkeuring hebben (bijvoorbeeld auto's die hier nooit zijn verkocht à la M3 van Alexanderr/Chronom z'n Lancer evo/Stivo z'n Caterham badkuip/Scoobysimon z'n ex-nissan gtr/Maxdish z'n Japanees-Engelse Porsche...).
Geld vooral omdat bepaalde dingen moeten omgebouwd worden (lichten, veiligheidsgordels,...).
Tijd vooral omdat...het een overheidsinstantie is.
Comment
Comment