Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
    Misschien toch eens denken aan invoeren als ik er hier geen vind. Maar het budget is max 2000 en ik vind dat nog altijd zo weinig om te gaan invoeren (op de aankoopprijs komt toch nog serieus wat bij?)
    Mijn 2.0 met 89K km, leder interieurtje, 5-bak, 4 speakers en 4 elec ruiten toch maar 2500 betaald dus voor 2000 moet ge toch al iets leuks vinden medunkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
      Mijn 2.0 met 89K km, leder interieurtje, 5-bak, 4 speakers en 4 elec ruiten toch maar 2500 betaald dus voor 2000 moet ge toch al iets leuks vinden medunkt.
      Vergis je niet, een 124 zonder (veel) werk aan kost duiten tegenwoordig

Idem met een 190. Daarstraks nog gezocht naar een 190D 2.5 Turbo met wat opties. Om misselijk van te worden (en dan heb ik het voor 1 keer eens niet over de dieselrook)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        populaire 250d tuning
        En dat bizarre kofferdeksel dat naar beneden liep met ingewerkte spoiler?

Comment

• vh-tuning

Comment

vh-tuning
            Dus niet origineel? Heb die stiekem wel mooi gevonden.

Heb je meer info over dat kofferdeksel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

Idem met een 190. Daarstraks nog gezocht naar een 190D 2.5 Turbo met wat opties. Om misselijk van te worden (en dan heb ik het voor 1 keer eens niet over de dieselrook)
              Zijn die ook al zo gestegen in prijs? Net zoals de cossy's dus

Comment

Zijn die ook al zo gestegen in prijs? Net zoals de cossy's dus
                stond er 1tje te koop naar mijn zin, 3700 euro ofzo. En het blijft een 190 met meer dan 200k

Comment

stond er 1tje te koop naar mijn zin, 3700 euro ofzo. En het blijft een 190 met meer dan 200k
                  Allez jong, de mijne was dan nog van bij een garagist met garantie, had klein beetje roest dat incl. verf voor 150 euro opgelost was.

Verklaard wel waarom ik hem voor 4000 heb weggekregen met 98k op.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                    Als mijn korte uitleg aanleiding kan zijn tot de aankoop van een vette W201/124/..., is dat graag gedaan.

Het is pas als de wagen een homologatie-keuring nodig heeft dat het geld en tijd begint te kosten, maar dat is enkel voor wagen die geen Belgische goedkeuring hebben (bijvoorbeeld auto's die hier nooit zijn verkocht à la M3 van Alexanderr/Chronom z'n Lancer evo/Stivo z'n Caterham badkuip/Scoobysimon z'n ex-nissan gtr/Maxdish z'n Japanees-Engelse Porsche...).

Geld vooral omdat bepaalde dingen moeten omgebouwd worden (lichten, veiligheidsgordels,...).
                    Tijd vooral omdat...het een overheidsinstantie is.
                    Je moet alleszins wel bij de invoerder langs voor een gelijkvormigheidsattest te krijgen, indien de wagen geen Europees attest heeft (pas vanaf 1997 ofzo). Dus bij een 190 moet je dat altijd gaan regelen.
                    Die letzten Worte ...
                    ... eines Diesel-Fahrers:
                    "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                    W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                    W201 BENZIN

Comment

Allez jong, de mijne was dan nog van bij een garagist met garantie, had klein beetje roest dat incl. verf voor 150 euro opgelost was.

Verklaard wel waarom ik hem voor 4000 heb weggekregen met 98k op.

En dat heeft dan nog geen lederen zetels

Comment

• fuck leren zetels en is een 124 250d turbo niet goekoper en meestal voorzien van ewa meer opties

Comment

fuck leren zetels en is een 124 250d turbo niet goekoper en meestal voorzien van ewa meer opties
                          Weegt een pak meer.

Miljaar!

MATTEUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

Comment

Dat is echt wel weinig hoor
                            En 4000 is dan weer vrij veel
                            Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

190D's gaan inderdaad voor overdreven veel geld, de 190E's lijken tot hiertoe nog te gaan maar ik vrees dat ze ook aan het stijgen zijn
                            Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                            Je moet alleszins wel bij de invoerder langs voor een gelijkvormigheidsattest te krijgen, indien de wagen geen Europees attest heeft (pas vanaf 1997 ofzo). Dus bij een 190 moet je dat altijd gaan regelen.
                            Mja precies liever wat langer wachten en hopen een goede in BE tegen te komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten

Dat heb ik dus even over het hoofd gezien.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

190D's gaan inderdaad voor overdreven veel geld, de 190E's lijken tot hiertoe nog te gaan maar ik vrees dat ze ook aan het stijgen zijn

Mja precies liever wat langer wachten en hopen een goede in BE tegen te komen
                                Ik heb de indruk dat ze in DE niet noodzakelijk goedkoper te vinden zijn in tegenstelling tot sommige andere karren...

Comment

Dus niet origineel? Heb die stiekem wel mooi gevonden.

Heb je meer info over dat kofferdeksel?
                                  Dit doen ze ook naast kofferdeksels kapot maken: http://www.autoforum.be/showpost.php...&postcount=668

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Ik heb de indruk dat ze in DE niet noodzakelijk goedkoper te vinden zijn in tegenstelling tot sommige andere karren...
                                    Die indruk begin ik ook meer en meer te krijgen, waarschijnlijk omdat benzine daar populairder is als hier... het aanbod is wel groter natuurlijk. Maar ik ga dat importeren toch maar vergeten denk ik.

Comment

Die indruk begin ik ook meer en meer te krijgen, waarschijnlijk omdat benzine daar populairder is als hier... het aanbod is wel groter natuurlijk. Maar ik ga dat importeren toch maar vergeten denk ik.
                                      Ik zou DE toch blijven in de gaten houden, je weet nooit dat daar iets tevoorschijn komt dat volledig je goesting is. Het importeren op zich is verre van onoverkomelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KidCool Bekijk Berichten
                                        Oh ja, daar stond ook nog zo'n automatisch gordijn voor de achterruit in, elektrisch neerklapbare hoofdsteunen achteraan en een trekhaak :8 ).

Pneumatisch neerklapbare hoofdsteunen.

Comment

Weegt een pak meer.

Miljaar!

MATTEUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!

Fak.

Dat is vet.

Maar teveel kilometers! Ik wil niets boven de 550.000!!

Comment

Working...
                                          X