Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Het best en het mooist en het traagst: 16" 8loch
Comfi'st: 15" gulli's
verri strange, omdat de banden op de 15-ers heel erg afgeronde uniroyals waren tov van de erg vierkante 16-ers van jou
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenHuh, gij zijt daarmee op de ring geweest ofwa?
Dat doe je niet met zo'n Benz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
Overlopen van oude topics= vetcool.
Fenomenaal.
Ik vond de 15'ers er het mooiste op staan. Echt perfect totaalbeeld zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenBuiten de motorkap en de pinkers, wat is het verschil tussen een E500 en 500E? (uiterlijk)
En wat verschilt er verder aan zo'n limited?
Motorsturing, kofferklep, motorkap, lichten, achterlichten, meegespoten bumpers, en mss nog een paar kleinigheden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZeveraar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenIs lange tijd mijn achtergrondafbeelding geweest
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenTrue, dat doe je met alles dat je leuk vind!
Dat was een mopje van W201, hij heeft nl. al meer rondjes ring met zijn 190d achter de kiezen dan (jou + mij) x 10. Ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenDat was een mopje van W201, hij heeft nl. al meer rondjes ring met zijn 190d achter de kiezen dan (jou + mij) x 10. Ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenEn hoe weet jij nou in godsnaam hoeveel rondjes ik daar al gereden heb?
Stuk of 30 zeker.
Comment
Comment