Oorspronkelijk geplaatst door W201
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEr zit zo'n verstelhendelke voor de spiegel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEr zit zo'n verstelhendelke voor de spiegel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEr zit zo'n verstelhendelke voor de spiegelLast edited by W201; 12/02/2010, 00:35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichtenbizar. Zelfs een 190 heeft altijd een electrisch spiegel vanaf midden 1985 :s
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa als er een hendeltje op zit klopt het sowieso niet. Dan zal er ook geen verstelknopje op de middenconsole zitten.
Maar tis wel erg vreemd, want normaal hebben ze dat allemaal standaard.
Ik ben dan ook benieuwd hoe dat paneeltje rond de pook eruit ziet. Bestaat er dan wel een paneel zonder de uitsparing voor die joystick?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk heb die auto de 22ste ofzo, dus ik zal dan eens zien en foto's maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa als er een hendeltje op zit klopt het sowieso niet. Dan zal er ook geen verstelknopje op de middenconsole zitten.
Maar tis wel erg vreemd, want normaal hebben ze dat allemaal standaard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk heb die auto de 22ste ofzo, dus ik zal dan eens zien en foto's maken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtencolgens mij heeft elke 123 en zelfs de 114 al servo standaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
Wat kost zoiets tegenwoordig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenDit is echt zó geschift vet
Wat kost zoiets tegenwoordig?
Een kar zoals die hierboven vind je gewoonweg niet meer. Of als je het vind, is het echt onbetaalbaar.
Terecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEen kar zoals die hierboven vind je gewoonweg niet meer. Of als je het vind, is het echt onbetaalbaar.
Terecht.
Want af en toe vind je toch nog 124's met AMG-pack voor democratische prijzen?
Miljaar wat heb ik de laatste tijd al gevloekt dat ik deze toen niet gaan halen ben...
Was echt belachelijk goedkoop toen...
Comment
Comment