Koop zoiets en je bent een held!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Een 'échte' hammer daar is niet veel aan hoor. Imo wil dat zeggen dat de motor een originele AMG 32-klepper is, en dat die er door AMG is ingelegd. Liefst dat er nog een bodykit en ophanging en interieur in zit van AMG.
Maar dat kan je in principe dus niet op't zicht zien, of een kar een 'echte' hammer is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Een 'échte' hammer daar is niet veel aan hoor. Imo wil dat zeggen dat de motor een originele AMG 32-klepper is, en dat die er door AMG is ingelegd. Liefst dat er nog een bodykit en ophanging en interieur in zit van AMG.
Maar dat kan je in principe dus niet op't zicht zien, of een kar een 'echte' hammer is.
Eigenlijk wil ik dat best hard
Als ik ooit een AMG-kit tegenkom voor een 124 koop ik die, en zoek ik mij een 124 om die rond te hangen
Comment
-
Eigenlijk gek dat deze niet verkocht geraakt...
Vraag me af of ik dat niet beter gekocht had ipv de SL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVraag me af of ik dat niet beter gekocht had ipv de SL
Euhm.. duh?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEuhm.. duh?
Nu rij ik in een pooiersbak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNu betaal je taks voor 3 liter en ga je niet vooruit. Kan je evengoed 3.4 betalen en wel iet of wat vooruit gaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk kan ook geen taks betalen en een A 200 CDI gaan rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDoe dat dan.
(jij weet goed genoeg dat ik dat niet doe )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtendas een turkenbak met grote koffer en een tjoeningpakket.
Nu rij ik in een pooiersbak
PEUUT
Als ik er één lijn in kan trekken... onze donker getinte medeburgers rijden met alles wat Duits is, oud of nieuw, maar zelden tot nooit een break. Geen idee waarom, maar dat valt mij toch op.
Dus met een S124 zit je best nog goed.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenPEUUT
Als ik er één lijn in kan trekken... onze donker getinte medeburgers rijden met alles wat Duits is, oud of nieuw, maar zelden tot nooit een break. Geen idee waarom, maar dat valt mij toch op.
Dus met een S124 zit je best nog goed.
Comment
Comment