Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Koop zoiets en je bent een held!

Comment

• Ik vind mezelf momenteel ook best een held hoor

Comment

• Een 'échte' hammer daar is niet veel aan hoor. Imo wil dat zeggen dat de motor een originele AMG 32-klepper is, en dat die er door AMG is ingelegd. Liefst dat er nog een bodykit en ophanging en interieur in zit van AMG.

Maar dat kan je in principe dus niet op't zicht zien, of een kar een 'echte' hammer is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten

Een 'échte' hammer daar is niet veel aan hoor. Imo wil dat zeggen dat de motor een originele AMG 32-klepper is, en dat die er door AMG is ingelegd. Liefst dat er nog een bodykit en ophanging en interieur in zit van AMG.

Maar dat kan je in principe dus niet op't zicht zien, of een kar een 'echte' hammer is.
          Voila, dus iedere 124 met full AMG-kit is vet

Eigenlijk wil ik dat best hard

Als ik ooit een AMG-kit tegenkom voor een 124 koop ik die, en zoek ik mij een 124 om die rond te hangen

Comment

• Eigenlijk gek dat deze niet verkocht geraakt...

Vraag me af of ik dat niet beter gekocht had ipv de SL

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Vraag me af of ik dat niet beter gekocht had ipv de SL

Euhm.. duh?

Comment

Euhm.. duh?

das een turkenbak met grote koffer en een tjoeningpakket.

Nu rij ik in een pooiersbak

Comment

• Die turkenbak is wel handig.
                  En als die een schuifdak heeft valt het enige voordeel van zo'n SL ook al weg.

Comment

• Die heeft idd een schuifdak. En leder, en zetelverwarming, en airco.

Alleen vond ik toen de 3.4-liter taks wat hoog...

Misschien dat ik zoiets ooit nog wel ga halen voor als ie oldtimer is

Comment

• Nu betaal je taks voor 3 liter en ga je niet vooruit. Kan je evengoed 3.4 betalen en wel iet of wat vooruit gaan.

Comment

Nu betaal je taks voor 3 liter en ga je niet vooruit. Kan je evengoed 3.4 betalen en wel iet of wat vooruit gaan.
                        Ik kan ook geen taks betalen en een A 200 CDI gaan rijden

Comment

• Dat is een kutbak, dus waarom zou je daarmee rijden?

Comment

• Bij garage Current hebben ze er ook eentje staan. Ge zult er wel voor naar Japan moeten vliegen.

En de prijs zal ook niet van de poes zijn.

Comment

Ik kan ook geen taks betalen en een A 200 CDI gaan rijden
                              Doe dat dan.

Comment

• Een zeldzame benzine - 200TE
                                Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  Doe dat dan.
                                  Eerst die SL buiten dan

(jij weet goed genoeg dat ik dat niet doe )

Comment

das een turkenbak met grote koffer en een tjoeningpakket.

Nu rij ik in een pooiersbak

PEUUT

Als ik er één lijn in kan trekken... onze donker getinte medeburgers rijden met alles wat Duits is, oud of nieuw, maar zelden tot nooit een break. Geen idee waarom, maar dat valt mij toch op.

Dus met een S124 zit je best nog goed.

Comment

• àls een 124 e420 ooit nog de wettelijke status van oldtimer geniet
                                      dan zoek ik me een taxizwarte, das een belofte

Comment

• zoiets ongeveer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                          PEUUT

Als ik er één lijn in kan trekken... onze donker getinte medeburgers rijden met alles wat Duits is, oud of nieuw, maar zelden tot nooit een break. Geen idee waarom, maar dat valt mij toch op.

Dus met een S124 zit je best nog goed.
                                          R129 ook niet, kan je maar met 2 in

Comment

Working...
                                          X