Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendat is toch best vlot hoor.
1750 - ik (107) - 45L benzine en -50 kilo rommel = 1548, allez het was met de absoluut juiste getallen ergens tussen de 1540 en 1570 dacht ik en dat klopt volgens het boekje.
Eigenlijk enorm weinig voor zo'n auto hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJa, om woon-werkverkeer te doen voldoet dat, maar ik zou hem in de weekends toch graag wat sneller zien
In een werkpaard w124 is dat toch goed hoor. 2 ton aan 8.5 sec is toch een belevenis op zichzelf. Impuls = massa x snelheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenJuist foto's teruggevonden van onze oude 250D
Die garages ken ik wel
Comment
-
-
-
-
En er is weer 1 w124 minder op de wereld .
Maat van mij heeft gisteren zijn zalige sportline 250d (15loch 15duimers, verlaging vanuit fabriek, sportzetels met karo-stof, automaat, schuifdak, koplampwissers, ...) tegen de muur geparkeerd.
Chauffeur en passagier gelukkig ongedeerd.
Comment
-
Da's klote!
Gelukkig heb ik vandaag een goede daad gedaan in de wereld der 124's.
Heb m'n coupétje voorzien van originele motorkap en oranje pinkers. Veel beter dan die SEC-rommel.
Voorbumper is niet origineel, ben er geen fan van, maar vind hem ergens wel dik staan langs voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDa's klote!
Gelukkig heb ik vandaag een goede daad gedaan in de wereld der 124's.
Heb m'n coupétje voorzien van originele motorkap en oranje pinkers. Veel beter dan die SEC-rommel.
Voorbumper is niet origineel, ben er geen fan van, maar vind hem ergens wel dik staan langs voor.
Bumper lijkt me zo'n VH-geval van toen. Gelukkig heeft hij geen kofferklep met ingebouwde spoiler, allez daar ga ik van uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenProper. Staat die al op platen of is dat een restant van de vorige eigenaar?
Bumper lijkt me zo'n VH-geval van toen. Gelukkig heeft hij geen kofferklep met ingebouwde spoiler, allez daar ga ik van uit
Er zit wel een spoiler op, maar een exemplaar van Hella dat op de koffer staat.
En achteraan heeft ie witte pinkers .
Nu ja, ik ga hem toch verkopen dus die zaken ga ik niet meer veranderen.
Comment
Comment