Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
njammie.
CE's ... ultieme combo van kracht, aura, comfort en stijl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenAchterlichten: http://www.2dehands.be/autos/auto-on...ort=datum_desc
Als die volledig OEM zou staan, is die kar best ok
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenop het einde heeft de 300 turbodiesel nooit de 24-klepper gehad
blijft dit dan ook de meest begeerde diesel in een 124, of toch maar de nieuwe 136pk-er atmo
ben hardop aan't denken/lullen
bobo toch, motorswaps aan het dromen? welkom.
Alhoewel een 136pk atmo iets meer klimt tot net boven 5000 toeren.
Collega van mij heeft een pfl gehad (113pk 300d) met een 136pk ingebouwd (uit 300 diesel).
Wat vind je daarvan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbij veel auto's is de facelift zoveel leuker, maar is dat bij een 124 ook zo ?
2de serie met bagetten gaat ook nog, maar witte pinkerversies vind ik een heel pak minder
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenbobo toch, motorswaps aan het dromen? welkom.
was gewon ffe aan het bedenken of ik het liefst de 136 atmo, of de 147 pk turbo wil
geraak er ni uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten177 pk diesel in een w124 ? zalig idee ja. Uiteraard. Een 147pk kopen en ombouwen naar 177pk 24 klepper en vingers kruisen op de keuring.
Of gewoon 147 pk turbodiesel kopen, intercooler monteren, turbodruk opvijzen en inspuitpomp bijstellen, dan heb je ook 180pk, en dan moet je je geen zorgen maken voor op de keuring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenNeen, allereerste serie graag.
2de serie met bagetten gaat ook nog, maar witte pinkerversies vind ik een heel pak minder
Comment
Comment