Oorspronkelijk geplaatst door Gere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBest picture ever.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenNiet altijd
Die kledij is duidelijk hedendaags, vind ik net leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe vrouwen konden iets knapper wel, maar ik neem er vrede mee.
Echte Mercedes liefde he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenDan is het niet de ware
Gisteren stond er weer die knalrode voor haar bureau in het ziekenhuis en 's avonds sprak ze over het feit dat het lang geleden was dat ze 'em gezien had. Da komt nog goe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenMijn vriendin zou verdomme goe me ne benz staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenZe staan daar wel met hunnen vorten jeans krabben op de carrosserie te maken van de echte schoonheid!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenWeinig jeans die daar metaal hebben hoor, wees gerust
Dus: Weg met die reet van die carrosserie!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenBeetje stof + wrijven van broek = krassen!
Dus: Weg met die reet van die carrosserie!
Rijden er ooit kinderen mee met jou? Die beschadigen alles en maken overal krassen op en je kan er niets aan doen
Comment
-
Jij durft niks zeggen als er iemand tegen je auto leunt? Je moest mij horen tekeer gaan tegen ne kleinen van 8 jaar die met z'n boekentas 5 krassen op de lak had gemaakt. (eergisteren, papa is al gecontacteerd geweest door de politie voor de schade te vergoeden)
Nee man, daar kan ik echt niet mee lachen.
En ik ben de eeuwige vrijgezel dus neen, kinderen komen niet in m'n auto(s)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
En ik ben de eeuwige vrijgezel
Comment
-
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenIk zou er ook niks op tegen hebben moesten deze 2 duitse tegen mijn auto willen leunen.
Daar wordt de auto alleen maar mooier van
Comment
Comment