Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je bovenste draagarm is diegene die parallel met de onderste waarin de schokdemper en veer zitten loopt. Die die jij aanwijst lopen volgens mij van je wielnaafhouder lichtjes naar voor, en dat zijn je bovenste (en onderste) reactiestang.
Is dat nu nog een draagarm of niet? Ik heb die geheel over het hoofd gezien toen ik onder de auto stond, maar ik zag hem toevallig op de foto's die ik gemaakt heb...
Die arm achter je hand zelf is de onderste reactiestang, die achter je vinger is de spoorstang, die die op de foto achter de handremkabel zit is de bovenste reactiestang.... en die die je in het rood aanduidt is idd de bovenste draagarm
Ik wijs daar niets aan, da's m'n collega die onnozel doet.
Heb jij die bovenste al eens vervangen? Is dat echt zo'n ramp?
Ik heb die allemaal al vervangen gehad hé... 130€ voor alle armen, behalve de brede onderste draagarmen.
En da's geen ramp, helemaal niet. De enige die je liever niét wilt vervangen is ook die onderste; de bus waarmee die vastzit zit in de wielnaafhouder geperst dus dan moet je eigenlijk heel de boel demonteren.
De armen los kan je in principe zo allemaal vervangen, zonder het onderstel er onderuit te halen.
Ik neem aan dat die draagarmen toekomen met de rubbers er al in geperst?
uiteraard.
En ik denk dat het op die tekening 49460 is, die gebogen arm (om bij het inveren niet tegen de auto aan te zitten). Kan ik wel eens nakijken als je zeker wilt zijn.
Comment