Oorspronkelijk geplaatst door fredoo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenMooi exemplaar. 250D 173.000km 2100 euro.
Dat zie ik ook wel zitten. Alleen jammer dat het geen turbo is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVoordat iemand zich gepasseerd voelt...
Ik heb hier een set Lorinser velgen liggen in 16" met banden (2 goede 2 slechte).
Blanke laklaag corrodeert hier en daar.
Mogen vertrekken voor 250 euro vaste prijs --> Koepeke.
Momenteel bij de spuiter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk BerichtenIk heb dezelfde maar 17 inch!
Momenteel bij de spuiter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHeb ze hier liggen, maar ik had ze nog nooit onder een auto zien staan. Verschiet er van hoe knap ze zijn qua ET-waarde/bandenmaat.
Ik zou er bijna een 124 voor kopen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenWelke ET-waarde is het (35?) en welke bandenmaat ligt erop?
En er ligt uit mijn hoofd 225/50/16 op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten35 ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenStuur me eens een prijs via pb, dan zien we wel .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenPrijs staat er bij, 250 euro.
Ik zou graag de juiste bandenmaat weten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten35 ja.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBrilleke kopen
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn als ik iets uit mijn hoofd zeg is dat 99/100 juist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenIk wacht ook nog op enkele gelijkaardige fotootjes.... kan dat?
En dan nog getrokken met m'n eigen toestel op de koop toe
Je zal dat niet gelezen hebben zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenHmmm. Heb eergisteren al ergens gezegd dat die gulli's bij nader inzien in niet zo'n fantastische staat verkeren met daarbij de vraag of ik dan toch nog foto's moest maken.
Je zal dat niet gelezen hebben zeker
Ik heb ondertussen wel 4 banden gekocht er van uitgaand dat die gulli's goed waren
Comment
Comment