Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
    Bij interesse mag je altijd eens komen kijken. Staat regio Dendermonde.

Minpuntjes van de auto:
    - deurslot bestuurderskant dient vervangen te worden. Passagierskant werkt wel. Andere oplossing is het alarm terug in werking zetten, maar vermits dat raar deed hebben we dat uitgezet 5 jaar geleden
    - airco moet bijgevuld worden
    - glas van lichtblok heeft steenslag-sterretje, waardoor er vocht inkomt.

voor de rest denk ik dat het een goede koop is. Steeds op tijd onderhouden, onlangs nieuwe LMM (oorzaak voor stotteren bij koude motor), leder in zeer goede staat, ...
    Bedankt voor de link! Enige minpuntje zijn z'n kilometers natuurlijk...

Zal 'm zeker in m'n achterhoofd houden als het zover is. (en als hij nog niet verkocht is tegen dan natuurlijk )

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Als je snel bent heb je de mijne.

Kost niet veel meer dan jouw 190
      I know, scherpe prijs voor de jouwe maar ik wil niks overhaasten. Heeft die ook geen nieuwe kap nodig? Zou ook liefst eentje met de optionele kinderzitjes hebben.

Comment

• is moeilijk te vinden met de kinderzitjes.

Als je een R129 wil mét nieuwe kap, ik heb er eentje. Maar 'k doen hem niet weg aan een Carlito-prijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Als je snel bent heb je de mijne.

Kost niet veel meer dan jouw 190
          sorry voor het realisme maar ik vermoed toch zo een 30% meer aan de pomp.
          Wel Logisch als je 50% meer plezier hebt.

Comment

• Verbruik speelt geen rol - moet enkel dienen voor plezier ritjes. Carlito heeft het over de aanschafwaarde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
              Mayo gaat zwaar over de brug komen voor mijn 190, zodat ik een SL kan zoeken .

Alhoewel, ik begrijp het niet helemaal, dacht dat hij een Z3 Coupe wou...

Zo zwaar nu ook weer niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                I know, scherpe prijs voor de jouwe maar ik wil niks overhaasten. Heeft die ook geen nieuwe kap nodig? Zou ook liefst eentje met de optionele kinderzitjes hebben.
                Internet-prijs is niet de echte prijs.

Maar moet er morgen mee naar de keuring, en dan komen ze hem halen wss.

Comment

• Ook geen geld lijkt me:

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
                  Die letzten Worte ...
                  ... eines Diesel-Fahrers:
                  "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                  ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                  W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                  W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                    Ik stel me dan toch de vraag bij die revisieversnellingsbak en motor voor die vraagprijs.

Comment

• Passen 16" gulli's van een R129 op een W124 qua ET-waarde? Staat dat dik? En welke bandenmaat moet er dan rond?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Passen 16" gulli's van een R129 op een W124 qua ET-waarde? Staat dat dik? En welke bandenmaat moet er dan rond?
                        Kan zijn dat ze vooraan iets te ver naar buiten komen.

Qua banden zou ik 225/50/16 steken, is toegelaten op een 124. (215/55/16 past ook, maar mag niet bij de keuring)
                        Die letzten Worte ...
                        ... eines Diesel-Fahrers:
                        "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                        ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                        W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                        W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Passen 16" gulli's van een R129 op een W124 qua ET-waarde? Staat dat dik? En welke bandenmaat moet er dan rond?
                          Ja die passen. ET34 16x8 toch?

Band 215/50/16 of 205/55/16 (al gaan die misschien wat te getrokken staan, hangt van het merk af). 225 zou schuren.

Comment

• Volgens mij heb ik die bandenmaat (215) op mijn gulli's liggen. Zal vandeweek eens passen.

Comment

• 225/55 R 16 zal ook wel gaan.

Kom mijn gullis ff passen he ket

Comment

• Tweedehands of nieuwe Auto Banden en Velgen kopen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

zwarte 8-lochs, iemand? wel enorm goedkoop

Comment

• Ideaal voor de winter

Comment

• Banden zijn maar 195, dus ik hoef ze al niet, al lijkt zo'n zwarte 8-loch wel leuk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                      http://www.2dehands.be/auto-onderdel...ercedes+velgen

zwarte 8-lochs, iemand? wel enorm goedkoop
                                      Hopelijk niet "per stuk". Ik wil die wel gaan halen.

Hij verkoopt ook een 190:
                                      Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                      Banden zijn maar 195, dus ik hoef ze al niet, al lijkt zo'n zwarte 8-loch wel leuk.
                                      Andere band staat er snel op .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk Berichten
                                        Hopelijk niet "per stuk". Ik wil die wel gaan halen.

Hij verkoopt ook een 190:

Andere band staat er snel op .
                                        Jamaja da wilt zeggen dat de wielen niet breed genoeg zijn he, of zijn da allemaal dezelfde maten die 8lochs? Want een 15-loch bestaat in verschillende breedtes he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                          Jamaja da wilt zeggen dat de wielen niet breed genoeg zijn he, of zijn da allemaal dezelfde maten die 8lochs? Want een 15-loch bestaat in verschillende breedtes he?
                                          Ja in 6,5" en 7".

Ik heb hier 7" 8-loch liggen met een 185 band, moet eigenlijk 195 of 205 zijn.

Op 6,5" is het beste 185 of 195. 205 valt misschien idd net iets te breed uit.
                                          Bij smalle gulli's trekt het zeker op niks want die staan te ver naar binnen (ET-waarde), maar smalle 8-loch velgen staan altijd mooi in de kasten dus 205 kan goedkomen.

Comment

Working...
                                          X