Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeeft er nog iemand moeilijkheden om een ad op kapaza te plaatsen?
Na het invullen van het 'formulier' wordt ik steeds op de homepage gesmeten. wtf strontsite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenjammer dat de 250TD manueel is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk, als automaatliefhebber, zou zo'n auto nooit in automaat willen. 't Houdt met een handbak al niet over, met automaat kom je gewoon vermogen te kort.
maar tis en blijft een werkpaard.
Als je eens DSG gewoon bent, overschat je automaten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenOnze 250D met automaat was idd tergend traag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenHeeft er nog iemand moeilijkheden om een ad op kapaza te plaatsen?
Na het invullen van het 'formulier' wordt ik steeds op de homepage gesmeten. wtf strontsite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenbenz: niet hoe snel je er bent, maar hoe lang je er wel niet wil overdoen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBon, mijn beide 124's staan te koop. Normaal zet ik dat niet op het forum (wegens te veel zever) maar wellicht dat in dit topic liefhebbers komen...
http://www.2dehands.be/autos/autos/mercedes-benz/mercedes-benz-300ce-24-cabriolet-full-79282245.htmlShop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
http://www.2dehands.be/autos/autos/m...-79281791.html
Ooit koop ik er ook eens 1 denk ik, en dan wellicht ook een break. Vond ze eerst niet echt mooi, maar ze zijn vrij zeldzaam geworden vind ik en meestal is het zo dat ik de minder mooie auto's op den duur toch meer ga waarderen en dus ook mooi ga vinden.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenVandaag een ietwat oudere heer met bijpassende pet gezien in een 1st gen W124 300TD Turbo. Blauw non-metalic.
Ik denk 100% bobo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten530km met 53,8 liter met de 24 klepper.
Zuinigheid!!
Comment
Comment