Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bon, mijn beide 124's staan te koop. Normaal zet ik dat niet op het forum (wegens te veel zever) maar wellicht dat in dit topic liefhebbers komen...

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Succes! Ik wist niet dat die break een 7zitter was

Comment

• Wel duur.

Veel kilometers ook

Goh, als ik nu niet net een auto gekocht had...

Jammer, je bent een paar maanden te vroeg....

Comment

• Goh als ik geld had, een 124 T wou en niet zo bezig zou zijn met kilometerstanden zou ik hem kopen
          Succes!

Comment

• Heeft er nog iemand moeilijkheden om een ad op kapaza te plaatsen?
            Na het invullen van het 'formulier' wordt ik steeds op de homepage gesmeten. wtf strontsite.

Comment

• Ik wil die cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Heeft er nog iemand moeilijkheden om een ad op kapaza te plaatsen?
                Na het invullen van het 'formulier' wordt ik steeds op de homepage gesmeten. wtf strontsite.
                Yep, sinds ze de site een ander uitzicht hebben gegeven is het gebruiksgemak er serieus op achteruit gegaan. Snap niet waarom zoveel bedrijven een goede site verkloten door toch maar te willen vernieuwen.

Comment

• jammer dat de 250TD manueel is.

300CE nu is te vroeg (geen zin in extra hoge taks voor enkele uren in de week) maar mooie kar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                    jammer dat de 250TD manueel is.
                    Ik, als automaatliefhebber, zou zo'n auto nooit in automaat willen. 't Houdt met een handbak al niet over, met automaat kom je gewoon vermogen te kort.

Comment

• Onze 250D met automaat was idd tergend traag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                        Ik, als automaatliefhebber, zou zo'n auto nooit in automaat willen. 't Houdt met een handbak al niet over, met automaat kom je gewoon vermogen te kort.
                        ja klopt hoor
                        maar tis en blijft een werkpaard.

Als je eens DSG gewoon bent, overschat je automaten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                          Onze 250D met automaat was idd tergend traag.
                          benz: niet hoe snel je er bent, maar hoe lang je er wel niet wil overdoen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                            Heeft er nog iemand moeilijkheden om een ad op kapaza te plaatsen?
                            geen prob hier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                              benz: niet hoe snel je er bent, maar hoe lang je er wel niet wil overdoen
                              Steben, de benzdichter

Comment

Bon, mijn beide 124's staan te koop. Normaal zet ik dat niet op het forum (wegens te veel zever) maar wellicht dat in dit topic liefhebbers komen...

http://www.2dehands.be/autos/autos/m...-79281791.html
                                Zalig die break met extra zeteltjes achteraan.

Ooit koop ik er ook eens 1 denk ik, en dan wellicht ook een break. Vond ze eerst niet echt mooi, maar ze zijn vrij zeldzaam geworden vind ik en meestal is het zo dat ik de minder mooie auto's op den duur toch meer ga waarderen en dus ook mooi ga vinden.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.
                                Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  Steben, de benzdichter
                                  Danke schön

Comment

• Vandaag een ietwat oudere heer met bijpassende pet gezien in een 1st gen W124 300TD Turbo. Blauw non-metalic.

Ik denk 100% bobo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                      Vandaag een ietwat oudere heer met bijpassende pet gezien in een 1st gen W124 300TD Turbo. Blauw non-metalic.

Ik denk 100% bobo
                                      moet een zalige ketel zijn.

Comment

• 530km met 53,8 liter met de 24 klepper.

Zuinigheid!!

Comment

530km met 53,8 liter met de 24 klepper.

Zuinigheid!!
                                          is da omdat 'em op weg is naar andere eigenaar?

Comment

Working...
                                          X