Oorspronkelijk geplaatst door steben
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenis da omdat 'em op weg is naar andere eigenaar?
Ik rijd daar nog steeds dagelijks mee he. Nu, 't is meer geluk dan wijsheid, want ik heb eigenlijk niet anders gereden dan anders en meestal zit ik rond de 11-11.5 liter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenIs er iemand die interesse heeft in een harde W124 250D met schuifdak, trekhaak, auto & stoffen zetels voor €1650. Heeft 400K op de klok.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenGeen roest
Is djenne niet geïnteresseerd, gert?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten't Is als zeggen 'ik rij met een belachelijk trage kar', maar dan anders.
Tgaat hem over de liefde voor een kar.
Die keverkes hier zullen nog trager zijn, maar probeer die maar eens naar de schroot te sturen.
En eerlijk gezegd rij ik zelf ook niet met een ijzilingwekkende racer.
Maar daar wordt gewoon ook niet over gepraat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenDacht ik wel hoor... flauw van mij
Is djenne niet geïnteresseerd, gert?
Comment
-
Inderdaad, het perfecte duo.
All things to all men!
Benzine en diesel, gewoon de juiste wagen kiezen voor het juiste moment
Kijk er al naar uit!
Nu nog van mijn vriendin haar Saxo afgeraken aan een fatsoenlijke prijs.
Zal na het weekend eens een verkoopstopic over opstarten.
5 cilinders, persoonlijk record (van 4cilinders) gebroken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Bekijk BerichtenDe W124's blijven binnen het forum
The way to go!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenTe laat, vrijdagavond staat fredoo zen kar hier op de oprit
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenInderdaad, het perfecte duo.
All things to all men!
Benzine en diesel, gewoon de juiste wagen kiezen voor het juiste moment
Kijk er al naar uit!
250 >> 180
w124 >> w201
5 cilinders, persoonlijk record (van 4cilinders) gebroken
Geestig dat het er van gekomen is. Toen fredoo er mee afkwam dacht ik onmiddellijk: djenne!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenVolgende benzmeet kunnen we elk met onze auto komen, zei met de 124 ik met de 201,
tenzij ze mij zou laten rijden met de 124
Comment
Comment