Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Eindelijk! Dat iemand die zo gek is op Mercedes er nog geen heeft
tegen wie zegt ge het ja ....
Heb jij drie kinderen dan trouwens?
derde op komst ja...
sssssssjjjjjjjjt
Als je echt graag benzine wilt zou ik een 124 op gas zoeken.
Op benzine gaat het verschil in prijs per kilometer nogal groot zijn in vergelijking met je huidige.
ja, gas ....
kun je ook (en veel gezonder) op naft laten rijden en je hebt dubbele autonomie. je kan ook altijd overal tanken wat uitkomt.
En je ziet dan wel of die mooie op gas een 200, 220, 230 of 300 is of een berline of break.
Stuk voor stuk prachtkarren die je hier toont maar kies dan toch
ik kies ze allemaal nu.
Eerlijk gezegd heb ik de eigenaar al aangeboden om die 300 TE 1985 te ruilen tegen huidige octavia combi kan maar proberen.
Ik zeg, s124 en liefst in almandine met een bleek interieur.
oh, f*ck, daar gaan we weer ... jaja uiteraard is dat de ultimate choice ... maar tis ook beetje scherp afwegen.
Die caddy en 2 wagens nu afhandelen enzo is ook rompslomp...
Waar is dat filmpje uit 97 of zo met Jeremy die een s210 diesel verkiest boven een bmw naft? ("Why did I say that? oh god, I'm too young for a diesel!")
Waar is dat filmpje uit 97 of zo met Jeremy die een s210 diesel verkiest boven een bmw naft? ("Why did I say that? oh god, I'm too young for a diesel!")
Dat was een 300 Turbodiesel S210. Vergeleek 'ie met de 525tds.
300TDT was/is uiteraard 10 keer beter dan de bimmer.
Comment