Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Waarom zou dat te duur zijn voor iemand van 20?
    Ben nog geen 23, dus hogere verzekeringsklasse = dure verzekering.

De auto kopen is 1, het zijn de bijkomende kosten..

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Ben nog geen 23, dus hogere verzekeringsklasse = dure verzekering.

De auto kopen is 1, het zijn de bijkomende kosten..
      maar taks is toch ok?....
      een 230E of de latere 200E is te doen. En er zijn er veel.
      Een diesel zou ik minstens in 250 nemen.

Comment

• m'n skoda wordt bijna altijd gebruikt door m'n vader eigenlijk, gebruik die wagen enkel nog bij slecht weer en zo heb dus idd ook nog een skoda!

de 123 zou sowieso niet weggaan, enkel een diesel voor dagelijks gebruik. maar dat is voor volgend jaar ofzo, want werk enkel de zaterdag en dan is je geld snel op zo'n 250d of 300d zou ideaal zijn, zeker als ik voor mijn studies (of misschien al werk tegen dan) binnen 2 jaar naar brussel of antwerpen zal moeten. eerst dacht ik aan een 211 maar met 400 euro in de maand (studentenjob) is dat gewoonweg onbetaalbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
          maar taks is toch ok?....
          een 230E of de latere 200E is te doen. En er zijn er veel.
          Een diesel zou ik minstens in 250 nemen.
          Hoeveel taks moet je eigenlijk betalen? Het zal niet mis zijn iig denk ik.

En een 250, hebben die niet veel dorst? Als een 190E al 9 à 10L/100km zuipt, vind dat te veel, weet niet hoe het bij diesels is.

Maar vind dat echt comfortabele auto's (ok, heb nog maar 1 keer met djenne's 190E gereden), dus zoiets zou ideaal zijn voor dagelijks gebruik.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• mocht ik eentje kopen zou het inderdaad ook liefst een zijn die ouder is dan 25 jaar, gewoon omwille van de verzekering die komt kijken bij zo een 'zware' auto.

wit is niet per se nodig, alle kleuren zijn welkom maar heb toch ergens een zwak voor oude witte benzen gekregen. eigenlijk nog het liefst van al een rode

Comment

En een 250, hebben die niet veel dorst? Als een 190E al 9 à 10L/100km zuipt, vind dat te veel, weet niet hoe het bij diesels is.

Maar vind dat echt comfortabele auto's (ok, heb nog maar 1 keer met djenne's 190E gereden), dus zoiets zou ideaal zijn voor dagelijks gebruik.
              Laatste bak mazout op mijn W124 200D was 6.6l op een gemengde niet-bompa rijstijl

Comment

• Wit bij een W124 vind ik niet echt passen, ziet er een beetje cheap uit vind ik.

Bij een W123 kan ik het dan wel weer smaken, met chromen wieldoppen met witte lak-accenten.

W124 pick-up lol:

red, usa, 6, hot, sexy, love, wow, germany, mercedes, benz, foxy, cool, peace, pickup, s, 63, 45, arab, e, 600, fox, mercedesbenz, kuwait, 500, 69, sel, rare, 60, 65, amg, brabus, w123, 560, w124, sclass, w140, eclass, bakini, w126, w109, w116, w108, q8500e

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Het verbruik van een grotere motor ligt niet noodzakelijk zoveel hoger - met de 2.6 komt ik uit tussen de 10 en de 11L.
                  Last edited by Ugeken; 11/10/2010, 08:17.

Comment

• mij viel het verbruik van de 260 ook enorm mee 10.5, maar ik spreek voor mezelf dat ik denk dat ik met een zescylinder iets serener rij als met een 200e-230e

langs de andere kant zat ik met een clk 200 met de 16v motor, en 5-trapsautomaat maar aan 8.5

er is wel verschil bij de diesels, een 200d zal bijna altijd minder zuipen als een 250d die op zijn beurt zuiniger is als een 300
                    die extra cylinders laten zich voeden...ook al rij je een 200d veel meer planchéé tov 250/300

Comment

• Onze 200E verbruikt steeds rond de 8 liter, met sportieve tot zeer sportieve rijstijl.

Comment

• De 250D tot nu toe 6,5 liter, Fredoo zei dat de taks zo'n 350euro per jaar was.
                        Voor de verzekering valt ie juist in de goedkope klasse voor jonge mensen (bij Axa toch) met nog één kw over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                          Onze 200E verbruikt steeds rond de 8 liter, met sportieve tot zeer sportieve rijstijl.
                          Deftig, veel op constante snelheid rijden zeker? Mijn 190E 2.0 (zelfde motor toch?) deed meestal 9-11, maar dat was ook wel met een sportievere rijstijl meestal.

Comment

• Ik word er bijna 30, dus verzekering is geen punt.
                            Wegzetten van de octavia zal niet te voelen zijn.

Zo een 300 E is wel wat taksgevoelig (+700€...). Maar wat een fun.
                            Ik vermoed dat verbruik gelijkaardig zal zijn met C_X's Helga?
                            10-11l zal haalbaar zijn.

300E : 0-100 in 8.5 sec? is dat niet wat overdrijven snel gerekend?

Comment

Wit bij een W124 vind ik niet echt passen, ziet er een beetje cheap uit vind ik.

Bij een W123 kan ik het dan wel weer smaken, met chromen wieldoppen met witte lak-accenten.

W124 pick-up lol:

http://www.flickr.com/photos/q8500e/2375509412/

Geestig! Instant lichte vracht in stijl!

Comment

• Offerte gaan vragen bij VW.
                                Caddy maxi Dark en Cool uitvoering. Onder de 20k! Perfect. Kleurenstalen waren nog niet binnen en ja, dat moeten we zeker nog zien he!
                                Nu nog wat reacties op overname huidige wagens.
                                Ben wat in mijn nopjes. Ruimte voor de 124 begint vastgebetoneerd te raken.

Misschien wagens ook hier te koop stellen.

Comment

Ik word er bijna 30, dus verzekering is geen punt.
                                  Wegzetten van de octavia zal niet te voelen zijn.

Zo een 300 E is wel wat taksgevoelig (+700€...). Maar wat een fun.
                                  Ik vermoed dat verbruik gelijkaardig zal zijn met C_X's Helga?
                                  10-11l zal haalbaar zijn.

300E : 0-100 in 8.5 sec? is dat niet wat overdrijven snel gerekend?

Met mij alleen er in die de 126 tussen de 7.33 en 7.6, met 1 passagier en het resevewiel en tools 8.4.

10 a 11 moet met die lichtere kas zeker haalbaar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                    Met mij alleen er in die de 126 tussen de 7.33 en 7.6, met 1 passagier en het resevewiel en tools 8.4.

10 a 11 moet met die lichtere kas zeker haalbaar zijn.
                                    Ganz smashing ja!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                      Zot zo'n mintauto maar wie koopt dat nu.
                                      Blijkbaar al gereserveerd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                        Blijkbaar al gereserveerd.
                                        door de verkoper ?

Comment

door de verkoper ?
                                          Hij kan er misschien geen afscheid van nemen

Comment

Working...
                                          X