Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Onbetaalbare bumperset

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
      een 200D kan ik wel arangeren
      Heb ooit al wel eens een 200D 5-bak gereden. Was wel volledig lam gereden, want behoorde toe aan iemand van 86 De break weegt nog een pakje meer.
      Die letzten Worte ...
      ... eines Diesel-Fahrers:
      "Lieber tot, als Schwung verlieren"
      ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
      W201 BENZIN

Comment

• 200TD automaat met airco moet zalig zijn.

Comment

• fak

met 5 man en bagage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
            fak

met 5 man en bagage
            7-zitter en dakbox + caravan!

Comment

• shiiiit

Dat moet echt ZIEK traag zijn.

Comment

• bwa, niet met één 200D aan élk achterwiel he ... Benz heeft daar misschien expertise in.

Comment

• Ben vandaag nog eens gegaan en schade vastgesteld aan volgende zaken:
                  nu weet ik waarom hij zo goedkoop is MAAR TOCH koop ik hem

interieur:
                  gordelaangevers: bestuurderszijde defect rechts niet, beide zijden schade aan sluitring rondom opening. gordelaangevers zijn niet iets waar ik op geil, dus vooral die ringen moeten in orde (wisselstukjes dus).

ruiten: bestuurderszijde defect (motortje draait, maar blijkt nu 1cm speling te zitten na openen)

Rijdt vlot, maar draait koud in ralenti beetje houterig. Heeft maanden stilgestaan.
                  Binnen bromt ie ook sterk in ralenti.
                  Dus zodra ik hem heb onderhoud en werkjes.
                  zolang alles 2000€ blijft is het en blijft het "koopje" te noemen.
                  Carrosserie en kleur is njammie.

Comment

• Zijn er foto's van die kar?

Comment

Zijn er foto's van die kar?
                      nog altijd geen eigen toestel, jammer he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                        Ben vandaag nog eens gegaan en schade vastgesteld aan volgende zaken:
                        nu weet ik waarom hij zo goedkoop is MAAR TOCH koop ik hem

interieur:
                        gordelaangevers: bestuurderszijde defect rechts niet, beide zijden schade aan sluitring rondom opening. gordelaangevers zijn niet iets waar ik op geil, dus vooral die ringen moeten in orde (wisselstukjes dus).

ruiten: bestuurderszijde defect (motortje draait, maar blijkt nu 1cm speling te zitten na openen)

Rijdt vlot, maar draait koud in ralenti beetje houterig. Heeft maanden stilgestaan.
                        Binnen bromt ie ook sterk in ralenti.
                        Dus zodra ik hem heb onderhoud en werkjes.
                        zolang alles 2000€ blijft is het en blijft het "koopje" te noemen.
                        Carrosserie en kleur is njammie.
                        Soms voel je het gewoon als ie goed zit
                        Blauw leder, zo decadent...super.

Mijn 190E heeft dat probleem ook van de relanti, af en toe wat injection cleaner
                        in de naft kappen doet wonderen

Comment

gordelaangevers zijn niet iets waar ik op geil, dus vooral die ringen moeten in orde (wisselstukjes dus).
                          Toch wel cool zoiets.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                            Toch wel cool zoiets.
                            uiteraard! maar ik koop hem niet daarom.
                            en als herstelling/vervanging van de linkerzijde meevalt van prijs doi ik dat wel eens.

Maar eerst de ruit uiteraard.

Comment

nog altijd geen eigen toestel, jammer he.

http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...o-52488252.htm
                              Ah, die auto. Ik heb daar nog een bod op gedaan toen ie net te koop stond. Om het motorblok in mijn 300SE te leggen .

Mooie auto, al mag ie precies wel eens deftig gepoetst/gekuist worden.

Comment

Ah, die auto. Ik heb daar nog een bod op gedaan toen ie net te koop stond. Om het motorblok in mijn 300SE te leggen .

Mooie auto, al mag ie precies wel eens deftig gepoetst/gekuist worden.
                                hoeveel heb je geboden?

Comment

hoeveel heb je geboden?
                                  800 euri

Comment

800 euri
                                    hehehe

Comment

• Louter voor het blok he. Om dan de rest in onderdelen te slijten.

Comment

Louter voor het blok he. Om dan de rest in onderdelen te slijten.
                                        heb je de wagen ook in levende lijve gezien?

verdient meer liefde dan enkel om in een 500k S te steken.
                                        een onderdak, wat zalfjes en pleister

Comment

heb je de wagen ook in levende lijve gezien?
                                          Nope...

Comment

Working...
                                          X