Oorspronkelijk geplaatst door RRD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichteneen 200D kan ik wel arangeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenfak
met 5 man en bagage
Comment
-
Ben vandaag nog eens gegaan en schade vastgesteld aan volgende zaken:
nu weet ik waarom hij zo goedkoop is MAAR TOCH koop ik hem
interieur:
gordelaangevers: bestuurderszijde defect rechts niet, beide zijden schade aan sluitring rondom opening. gordelaangevers zijn niet iets waar ik op geil, dus vooral die ringen moeten in orde (wisselstukjes dus).
ruiten: bestuurderszijde defect (motortje draait, maar blijkt nu 1cm speling te zitten na openen)
Rijdt vlot, maar draait koud in ralenti beetje houterig. Heeft maanden stilgestaan.
Binnen bromt ie ook sterk in ralenti.
Dus zodra ik hem heb onderhoud en werkjes.
zolang alles 2000€ blijft is het en blijft het "koopje" te noemen.
Carrosserie en kleur is njammie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZijn er foto's van die kar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenBen vandaag nog eens gegaan en schade vastgesteld aan volgende zaken:
nu weet ik waarom hij zo goedkoop is MAAR TOCH koop ik hem
interieur:
gordelaangevers: bestuurderszijde defect rechts niet, beide zijden schade aan sluitring rondom opening. gordelaangevers zijn niet iets waar ik op geil, dus vooral die ringen moeten in orde (wisselstukjes dus).
ruiten: bestuurderszijde defect (motortje draait, maar blijkt nu 1cm speling te zitten na openen)
Rijdt vlot, maar draait koud in ralenti beetje houterig. Heeft maanden stilgestaan.
Binnen bromt ie ook sterk in ralenti.
Dus zodra ik hem heb onderhoud en werkjes.
zolang alles 2000€ blijft is het en blijft het "koopje" te noemen.
Carrosserie en kleur is njammie.
Blauw leder, zo decadent...super.
Mijn 190E heeft dat probleem ook van de relanti, af en toe wat injection cleaner
in de naft kappen doet wonderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtengordelaangevers zijn niet iets waar ik op geil, dus vooral die ringen moeten in orde (wisselstukjes dus).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenToch wel cool zoiets.
en als herstelling/vervanging van de linkerzijde meevalt van prijs doi ik dat wel eens.
Maar eerst de ruit uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
Mooie auto, al mag ie precies wel eens deftig gepoetst/gekuist worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAh, die auto. Ik heb daar nog een bod op gedaan toen ie net te koop stond. Om het motorblok in mijn 300SE te leggen .
Mooie auto, al mag ie precies wel eens deftig gepoetst/gekuist worden.
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenLouter voor het blok he. Om dan de rest in onderdelen te slijten.
verdient meer liefde dan enkel om in een 500k S te steken.
een onderdak, wat zalfjes en pleister
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenheb je de wagen ook in levende lijve gezien?
Comment
Comment