Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Hij is op 4 punten afgekeurd op lichten (lampjes vervangen en eentje bijregelen) -> geen werk en geen kost
De CO afregelen
Banden staan gewoon verkeerd gemonteerd -> geen kost
Leidingen van de remmen zijn versleten, heb ik liggen -> geen kost.
En dan nog eens een net onderhoud.
Lijkt me niet bijster veel werk om hem op de baan te zetten.
Toch zot. Steben moeit zich eens om een benz en C_X heeft z'n langgezochte motor.
Ik zal er mij eens extreem blij bij voelen voor anderen.
Eens op zoek naar goeie 300sd, bobo?
eerst dacht ik dat jullie die samen waren gaan halen. niet dus. vind het best wel jammer dat steben deze 300CE had kunnen kopen voor weinig en mits wat hulp van derden hier hem volledig in orde had kunnen stellen.
eerst dacht ik dat jullie die samen waren gaan halen. niet dus. vind het best wel jammer dat steben deze 300CE had kunnen kopen voor weinig en mits wat hulp van derden hier hem volledig in orde had kunnen stellen.
nuja, 't leven is voor de snellen zeker?
Ik heb niet onze z'n duiven geschoten hoor.
Nadat hij hier zei dat de koop niet doorging heb ik hem een bericht gestuurd voor de info van die verkoper, eergisteren avond na z'n berichtje direkt gaan kijken, en dan gisteren nog maald met een kennis en dan nog wat proberen afbieden en gekocht.
Nadat hij hier zei dat de koop niet doorging heb ik hem een bericht gestuurd voor de info van die verkoper, eergisteren avond na z'n berichtje direkt gaan kijken, en dan gisteren nog maald met een kennis en dan nog wat proberen afbieden en gekocht.
aja maar ik verwijt u niets he 't is gewoon spijtig voor stebenz dat hij nog steeds geen 124 heeft
Comment