Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
als je hier tss kijkt zie je een e 250 diesel break automaat met airco goekoop
over de airco wordt niet gepraat maar ze is er wel op de foto, denk ik
Comment
-
tis deze, dus ni zo goekoop
Comment
-
Zeg, Steben:
Heb bij die kerel de mijne gekocht, liefhebber, rijdt met w211 V8.
Comment
-
Benzine
'80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )
'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)
'68 VW 411 1700 (2011-2014)
'81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
Diesel
'85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
'91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
'10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
'11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
'13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenMooie reeks! Ik kick op koplampenwissersOorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenDezen ier ook!
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenVoor een coupé is dat zelfs ronduit te duur.
Een mooie cabriolet is dat waard.
Comment
-
OK guys
verslag van hollandtrip met Gert...
Het is een prachtige wagen...
geweest.
Schoon van vern, ver van schoon.
Eerste indruk (20m afstand) was van lap weer ne CE om verliefd op te worden.
Maar wat dichter viel al op dat de wagen vol zat met blazen, afgebladerde lak, krassen en zelfs een lelijke krasdeuk op een niet leuke plaats linkerhoek achter. Op sommige plaatsen was het nog ok, maar kofferdeksel had beginnend bebobbeld oppervlak...
Wielkasten waren sterk begonnen met roest en er waren gelaste stukjes te
zien.
Schuifdag kantelde niet (vast aan rechterkant). Stuur wat los.
Gaan we verder...?
Ja, hoor.
aan rechterzijde was ook geblaas te horen: schade aan uitlaat?
De wagen moest nu opgekrikt worden. En als ware 124 bestuurder nam Gert de krik uit de koffer tot verbazing van de verkoper. kapjes weg voor de krikpunten en floep: water. De pin van de krik was niet in de gaten te krijgen. Gert keek slinks in het rond en knikte toen nee naar mij.
Mijn eerste gedacht was toen: fuck! uren terugrijden voor niks!
Gaan we verder...?
Ja, hoor.
Batterij was plat. Verkoper had geen moeite genomen om andere batterij aan tebieden bij de verkoop. Klemmen erop en starten maar. Motor draaide zeer onregelmatig (variabel 750-1000 toeren). Toch maar testritje gedaan. Lichten aangestoken. Paf motor uit.
Herstart, gas bijgeven en lichten aan. Dan maar aangezet en pinker aangezet naar links ... verkoper: "Nee! niet doen, motor gaat uitvallen!"
Kickdown nog eens getest maar was heel schokkerig...
Gaan we verder?
Neen, we gaan naar huis.
Comment
-
Heel jammer steben, maar dat ga je nog vaak meemaken.
Ik ben zelf de laatste tijd ook naar wat auto's gaan kijken en het is werkelijk bedroevend voor de tijd die je kwijt bent aan auto's die omschreven worden als "nieuwstaat" en dergelijke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenHeel jammer steben, maar dat ga je nog vaak meemaken.
Ik ben zelf de laatste tijd ook naar wat auto's gaan kijken en het is werkelijk bedroevend voor de tijd die je kwijt bent aan auto's die omschreven worden als "nieuwstaat" en dergelijke..
En uiteindelijk als je al die ritjes gaat tellen waarbij je, op papier bijna nieuwe maar in werkelijkheid wrakken, bent gaan kijken dan is die zuivere duurdere al bijna betaald.
Comment
-
ga hier eens naar zien, 't is niet ver en mits wat afdingen krijg je die wel mee denk ik. kan je die chromen wielbogen en de motorkap er meteen afhalen
het is misschien geen automaat maar wat wil je voor die prijs
Comment
-
frankrijk:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenhttp://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...t-52539178.htm
ga hier eens naar zien, 't is niet ver en mits wat afdingen krijg je die wel mee denk ik. kan je die chromen wielbogen en de motorkap er meteen afhalen
het is misschien geen automaat maar wat wil je voor die prijs
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenOK guys
verslag van hollandtrip met Gert...
Het is een prachtige wagen...
geweest.
Schoon van vern, ver van schoon.
Eerste indruk (20m afstand) was van lap weer ne CE om verliefd op te worden.
Maar wat dichter viel al op dat de wagen vol zat met blazen, afgebladerde lak, krassen en zelfs een lelijke krasdeuk op een niet leuke plaats linkerhoek achter. Op sommige plaatsen was het nog ok, maar kofferdeksel had beginnend bebobbeld oppervlak...
Wielkasten waren sterk begonnen met roest en er waren gelaste stukjes te
zien.
Schuifdag kantelde niet (vast aan rechterkant). Stuur wat los.
Gaan we verder...?
Ja, hoor.
aan rechterzijde was ook geblaas te horen: schade aan uitlaat?
De wagen moest nu opgekrikt worden. En als ware 124 bestuurder nam Gert de krik uit de koffer tot verbazing van de verkoper. kapjes weg voor de krikpunten en floep: water. De pin van de krik was niet in de gaten te krijgen. Gert keek slinks in het rond en knikte toen nee naar mij.
Mijn eerste gedacht was toen: fuck! uren terugrijden voor niks!
Gaan we verder...?
Ja, hoor.
Batterij was plat. Verkoper had geen moeite genomen om andere batterij aan tebieden bij de verkoop. Klemmen erop en starten maar. Motor draaide zeer onregelmatig (variabel 750-1000 toeren). Toch maar testritje gedaan. Lichten aangestoken. Paf motor uit.
Herstart, gas bijgeven en lichten aan. Dan maar aangezet en pinker aangezet naar links ... verkoper: "Nee! niet doen, motor gaat uitvallen!"
Kickdown nog eens getest maar was heel schokkerig...
Gaan we verder?
Neen, we gaan naar huis.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
next stop
maar geen onderhoudsboekje.
200k is ok als de rest piekfijn is.
Comment
Comment