Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten

Alle drie afzetten aub

Comment

• als je hier tss kijkt zie je een e 250 diesel break automaat met airco goekoop
      over de airco wordt niet gepraat maar ze is er wel op de foto, denk ik

Comment

• tis deze, dus ni zo goekoop

Comment

• Zeg, Steben:

Heb bij die kerel de mijne gekocht, liefhebber, rijdt met w211 V8.

Comment

• Amai, wreed vette CE!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
              Amai, wreed vette CE!
              Idd !

Benzine
              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
              Diesel
              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• ik vind dat veel geld voor een auto die je -mits je wat zoekt- in het buitenland vindt voor de helft van de prijs

Comment

• Voor een coupé is dat zelfs ronduit te duur.

Een mooie cabriolet is dat waard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Mooie reeks! Ik kick op koplampenwissers
                    Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                    Dezen ier ook!
                    Optie "600"

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                      zijn dit winterbanden of is het uniroyal 340

Comment

• de regenband met het parapluutje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Voor een coupé is dat zelfs ronduit te duur.

Een mooie cabriolet is dat waard.
                          Staat al te koop van in februari of zo, juist na dat ik mijn 190 gekocht heb, al de ganse tijd aan 7000eur. Zal er ooit toch wel moeten vanaf doen denk ik dan

Comment

• OK guys

verslag van hollandtrip met Gert...

Het is een prachtige wagen...
                            geweest.
                            Schoon van vern, ver van schoon.

Eerste indruk (20m afstand) was van lap weer ne CE om verliefd op te worden.

Maar wat dichter viel al op dat de wagen vol zat met blazen, afgebladerde lak, krassen en zelfs een lelijke krasdeuk op een niet leuke plaats linkerhoek achter. Op sommige plaatsen was het nog ok, maar kofferdeksel had beginnend bebobbeld oppervlak...
                            Wielkasten waren sterk begonnen met roest en er waren gelaste stukjes te
                            zien.
                            Schuifdag kantelde niet (vast aan rechterkant). Stuur wat los.

Gaan we verder...?
                            Ja, hoor.

aan rechterzijde was ook geblaas te horen: schade aan uitlaat?
                            De wagen moest nu opgekrikt worden. En als ware 124 bestuurder nam Gert de krik uit de koffer tot verbazing van de verkoper . kapjes weg voor de krikpunten en floep: water. De pin van de krik was niet in de gaten te krijgen. Gert keek slinks in het rond en knikte toen nee naar mij.
                            Mijn eerste gedacht was toen: fuck! uren terugrijden voor niks!

Gaan we verder...?
                            Ja, hoor.
                            Batterij was plat. Verkoper had geen moeite genomen om andere batterij aan tebieden bij de verkoop. Klemmen erop en starten maar. Motor draaide zeer onregelmatig (variabel 750-1000 toeren). Toch maar testritje gedaan. Lichten aangestoken. Paf motor uit.
                            Herstart, gas bijgeven en lichten aan. Dan maar aangezet en pinker aangezet naar links ... verkoper: "Nee! niet doen, motor gaat uitvallen!"
                            Kickdown nog eens getest maar was heel schokkerig...

Gaan we verder?
                            Neen, we gaan naar huis.

Comment

• Heel jammer steben, maar dat ga je nog vaak meemaken.

Ik ben zelf de laatste tijd ook naar wat auto's gaan kijken en het is werkelijk bedroevend voor de tijd die je kwijt bent aan auto's die omschreven worden als "nieuwstaat" en dergelijke.
                              Die letzten Worte ...
                              ... eines Diesel-Fahrers:
                              "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                              W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                              W201 BENZIN

Comment

• tis daarmee, al die ads in holland en duitsland zijn wel verleidelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                                  Heel jammer steben, maar dat ga je nog vaak meemaken.

Ik ben zelf de laatste tijd ook naar wat auto's gaan kijken en het is werkelijk bedroevend voor de tijd die je kwijt bent aan auto's die omschreven worden als "nieuwstaat" en dergelijke.
                                  Maar als je dan boven aan deze pagina een zoekertje vind in België van een zeer goed uitgeruste en op basis van de foto's en beschrijving, zuivere wagen maar met hogere prijs dan de gemiddelde dan vindt iedereen dit er veel te veel over.

En uiteindelijk als je al die ritjes gaat tellen waarbij je, op papier bijna nieuwe maar in werkelijkheid wrakken, bent gaan kijken dan is die zuivere duurdere al bijna betaald.

Comment

• ga hier eens naar zien, 't is niet ver en mits wat afdingen krijg je die wel mee denk ik. kan je die chromen wielbogen en de motorkap er meteen afhalen
                                    het is misschien geen automaat maar wat wil je voor die prijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                      http://nl.kapaza.be/oost-vlaanderen/...t-52539178.htm
                                      ga hier eens naar zien, 't is niet ver en mits wat afdingen krijg je die wel mee denk ik. kan je die chromen wielbogen en de motorkap er meteen afhalen
                                      het is misschien geen automaat maar wat wil je voor die prijs
                                      Wat een dik ding, voor zo weinig! Chromen wielbogen en motorkap eroplaten. Die neus is net het mooiste van heel die auto!

Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                                      OK guys

verslag van hollandtrip met Gert...

Het is een prachtige wagen...
                                      geweest.
                                      Schoon van vern, ver van schoon.

Eerste indruk (20m afstand) was van lap weer ne CE om verliefd op te worden.

Maar wat dichter viel al op dat de wagen vol zat met blazen, afgebladerde lak, krassen en zelfs een lelijke krasdeuk op een niet leuke plaats linkerhoek achter. Op sommige plaatsen was het nog ok, maar kofferdeksel had beginnend bebobbeld oppervlak...
                                      Wielkasten waren sterk begonnen met roest en er waren gelaste stukjes te
                                      zien.
                                      Schuifdag kantelde niet (vast aan rechterkant). Stuur wat los.

Gaan we verder...?
                                      Ja, hoor.

aan rechterzijde was ook geblaas te horen: schade aan uitlaat?
                                      De wagen moest nu opgekrikt worden. En als ware 124 bestuurder nam Gert de krik uit de koffer tot verbazing van de verkoper . kapjes weg voor de krikpunten en floep: water. De pin van de krik was niet in de gaten te krijgen. Gert keek slinks in het rond en knikte toen nee naar mij.
                                      Mijn eerste gedacht was toen: fuck! uren terugrijden voor niks!

Gaan we verder...?
                                      Ja, hoor.
                                      Batterij was plat. Verkoper had geen moeite genomen om andere batterij aan tebieden bij de verkoop. Klemmen erop en starten maar. Motor draaide zeer onregelmatig (variabel 750-1000 toeren). Toch maar testritje gedaan. Lichten aangestoken. Paf motor uit.
                                      Herstart, gas bijgeven en lichten aan. Dan maar aangezet en pinker aangezet naar links ... verkoper: "Nee! niet doen, motor gaat uitvallen!"
                                      Kickdown nog eens getest maar was heel schokkerig...

Gaan we verder?
                                      Neen, we gaan naar huis.
                                      Oei dat was wel een grote teleurstelling zo te horen.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.
                                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• next stop

maar geen onderhoudsboekje.
                                        200k is ok als de rest piekfijn is.

Comment

Working...
                                        X