een t is het beste van beide werelden (124 en benz)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDe miniatuur 124 voor mij please
Dan sedan, dan T, dan coupé en dan cabrio.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenGratis?
Adres?
Kheb nog wel een mini staan die je gratis mag komen halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKheb nog wel een mini staan die je gratis mag komen halen
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGratis niet neen.
Kheb nog wel een mini staan die je gratis mag komen halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenMeer info...ik heb nog plaats
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenRood, wit dakje met glaspaneel, 16" 5-spaaksvelgen, grijs met zwart interieur, oranje pinkers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichtenpm je wat meer info ivm staat & foto's?
Staat is goed, hangt wel wat stof op, zo goed als niet gereden, banden zijn nieuwstaat, idem met remmen en ophanging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKom de mijne maar halen
Maar volgens mij vind je hem stiekem te leuk om al weg te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenHij is identiek aan deze, alleen heeft de mijne een schuifdak
Staat is goed, hangt wel wat stof op, zo goed als niet gereden, banden zijn nieuwstaat, idem met remmen en ophanging
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenWat is een T eigenlijk? Een break?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenbeide werelden (124 en benz)
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenecht wel recent in benz wonderland beland he?
Had al een vermoeden, maar vroeg het nog eens voor de zekerheid aangezien vb een 124 break 'S124' (S voor Station wellicht) genoemd wordt en niet 'T124'. Waarvoor staat de T dan eigenlijk?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment