Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heb dan eindelijk een coupé gevonden naar mijn zin.
Technisch in perfecte staat, evenals het interieur.
Motorkap en pinkers zal ik vervangen. Tevens enkele blutsjes en krassen die ik moet laten bijwerken, en heb geen spatje roest gevonden hetgeen ikzelf al verwonderlijk vond.
Moest er iemand een carrossier weten die dit kan verhelpen mag je het altijd laten weten
Nee, motorkap zo laten!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Motor stond koud toen ik toekwam. heerlijk eerlijk. klepstoters kouddieselden wat, maar was weg na een minuutje of twee. Start onmiddellijk. had nieuwe batterij. Binnenin volledig trillingsvrij. De blauwe van C_X had dat niet.
Ik denk dat je wat in een roes zit jongeman want in de blauwe zitten geen trillingen van de motor en start nog voor je de sleutel een halve draai hebt gegeven.
Mijn batterij was plat dus niks, 2 uurtje laten laden en met een halve draai starte de motor (zaterdag) direkt en loepzuiver.
Toegegeven bij de verkoper was dat niet zo maar na een oliewissel en wat kilometertjes gereden is er van dat eerste euvel niks meer te merken, de boite schakelt trouwens boterzacht en zelfs sneller dan mijn S klasse.
Tis een klein geel kaartje uit 1988 met aanduiding van chassisnr, wielbasis, aantal cilinders enz...
ziet er dus hoopvol uit, maar niet overtuigend.
Ja, blablabla
Is dat een kaartje van Mercedes-Benz Belgie of niet? Al geven ze een uitleg van 5 pagina's over ieder boutje, zolang je geen gelijkvormigheidsattest hebt kan je een paar maand wachten voor je bij Benz binnen kan.
Comment