Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenuiteraard niet
Hopelijk voor u is het minder druk daar, maar ik vrees ervoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichtenmaw: je 124 staat te koop
Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk BerichtenNeen, want hier worden enkel auto's bijgekocht
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenBeetje onduidelijke foto's, maar ziet er niet mis uit
http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...o-52590354.htm
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenZiet er goed uit. Alleen dat stuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenVerkoop gaat dus officieel door. (als dat nog nodig was te melden)
Vanavond weet ik van verkoper wat die zelf gaat doen mbt papieren en wanneer we gaan afspreken.
Iemand zin om ritje te maken?
Anders vraag ik wel vrienden of familie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVeghel is niet ver van hier, dus maak maar een tussenstop in Turnhout
Ikke de benz niet bij jou laten
En ja, ben gisteren ook via Turnhout gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenJa maar, het gaat om één wagen gaan, twee wagens terug he.
Ikke de benz niet bij jou laten
En ja, ben gisteren ook via Turnhout gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJe moet hem hier niet achterlaten he. Gewoon even show-off. Er is gratis bier hier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIs het te doen om transitplaten zonder verzekeren te proberen?
Alleen zorgen dat je niets tegenkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat is te doen ja.
Alleen zorgen dat je niets tegenkomt
Ik bedoel: wat bij adminstratieve controle op de baan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk BerichtenIk wil eventueel de overtocht ook wel doen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIemand zin om ritje te maken?
Anders vraag ik wel vrienden of familie.
Altijd zin in een roadtrip...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIs het te doen om transitplaten zonder verzekeren te proberen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenAls het past wil ik u ook wel brengen, Zulte is toch een buurgemeente
Altijd zin in een roadtrip...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenWaarom zou je dat riskeren? Ze kunnen het ook zien want er staat een extra (groen denk ik) stickertje op je transitplaat.
maar je hebt gelijk
Comment
Comment