Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat !!
    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      in de w124?
      if you want so...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
        if you want so...
        ik denk dat djenne een betere keuze is als hij het voorstelt. Woont immers aan het juiste uiteinde van de E17.

Comment

ik denk dat djenne een betere keuze is als hij het voorstelt. Woont immers aan het juiste uiteinde van de E17.
          hangt er vanaf wanneer je wilt gaan halen...maakt mij niet uit om wat om te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
            hangt er vanaf wanneer je wilt gaan halen...maakt mij niet uit om wat om te rijden.
            ge zijt nen toffe mens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Lekker wachten dan.
              Hopelijk voor u is het minder druk daar, maar ik vrees ervoor.
              je kan ook homologatie doen via keuringscentrum, niet?

Comment

Dat duurt nog langer
                Die letzten Worte ...
                ... eines Diesel-Fahrers:
                "Lieber tot, als Schwung verlieren"
                ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
                W201/S123/S202 DIESEL(power)ED
                W201 BENZIN

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                  Dat duurt nog langer
                  ah ok dan

Comment

• Proficiat!

Wanneer ga je hem halen?
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      Proficiat!

Wanneer ga je hem halen?
                      as soon as ...
                      alles duidelijk geregeld is... want uitschrijven dient te gebeuren samen met uitvoerkenteken (zal in 's hertogenbosch zijn trouwens...)
                      Ik wil niet meemaken wat Carlito meemaakte: dat ie geen uitvoerkentekens meekreeg...
                      Ik ben trouwens mijn verzekeraar aan het bewerken om zelf te verzekeren ipv in NL.

Comment

• Schroef de nummerplaten van je Skoda en hang die in NL op de Benz?

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.
                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Duurt langer en heb je niet zo een mooi gelijvormigheidsattest met een ster.

Is wel handig mocht de kar niet meer origineel zijn

Comment

as soon as ...
                            alles duidelijk geregeld is... want uitschrijven dient te gebeuren samen met uitvoerkenteken (zal in 's hertogenbosch zijn trouwens...)
                            Ik wil niet meemaken wat Carlito meemaakte: dat ie geen uitvoerkentekens meekreeg...
                            Ik ben trouwens mijn verzekeraar aan het bewerken om zelf te verzekeren ipv in NL.
                            Dat uitvoerkenteken lag aan het feit dat ie geschrapt was.
                            Als de auto momenteel nog niet geschrapt is én hij nog een geldige APK heeft krijg je dat.

Handigst blijft gewoon verzekering skoda overzetten op die benz voor 1 dag.
                            Uitvoerkentekens kan je dan wel gebruiken voor keuring

Comment

as soon as ...
                              En vermits er toch iemand anders rijd, kan je de de platen van je skoda er voor 1 dag op hangen (als je dat aangeeft bij je verzekeraar)

Comment

• Mooie 300CE

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
                                  Mooie prijs ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
                                    ja dat is een mooie...
                                    daar ging ik naar kijken als de NL niet doorging

Comment

• Ik probeer zo vlug mogelijk foto's te pakken te krijgen die de verkoper getrokken heeft.

Comment

ja dat is een mooie...
                                        daar ging ik naar kijken als de NL niet doorging
                                        Deze mooie CE staat al een hele tijd te koop aan 6950 en mag nu kennelijk de deur uit voor een 'zacht prijsje'.

Ziet er een correcte en onverprutste ce uit in een (in mijn ogen) zeer mooie klassieke kleur.

Zijn geld waard lijkt me (als het een correcte advertentie is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door levensgenieter Bekijk Berichten
                                          Deze mooie CE staat al een hele tijd te koop aan 6950 en mag nu kennelijk de deur uit voor een 'zacht prijsje'.

Ziet er een correcte en onverprutste ce uit in een (in mijn ogen) zeer mooie klassieke kleur.

Zijn geld waard lijkt me (als het een correcte advertentie is)
                                          zeker
                                          is wel stof in stoffig kleur en uit 1991. Bedenk maar eens dat jouw wagen uit '91 zou zijn....
                                          Maar kom, sowieso goede auto voor weinig geld.

Comment

Working...
                                          X