Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
skoda kost niets van taxen want is op de naam van m'n vader ingeschreven en ook deels verzekerd. buiten de aankoopprijs die echt laag was en het obligatoir verbruik heb ik daar geen kosten aan
verwaarloosbaar dus. als ik écht nog een kar bijwil moet ik meer of vast werken en dat is momenteel niet mogelijk. aan m'n benz betaal ik alles zelf en op een 'maandloon' van een 400 voel je dat zeker, ook al is het een oldtimer. er zijn nog andere zaken dan auto's waar ik geld uitgeef he
skoda kost niets van taxen want is op de naam van m'n vader ingeschreven en ook deels verzekerd. buiten de aankoopprijs die echt laag was en het obligatoir verbruik heb ik daar geen kosten aan
verwaarloosbaar dus. als ik écht nog een kar bijwil moet ik meer of vast werken en dat is momenteel niet mogelijk. aan m'n benz betaal ik alles zelf en op een 'maandloon' van een 400 voel je dat zeker, ook al is het een oldtimer. er zijn nog andere zaken dan auto's waar ik geld uitgeef he
Maar als je die skoda verkoopt heb je toch wel wat extra?
mja, misschien kan ik voor die skoda nog 2000 euro krijgen. toch hou ik hem beter bij want:
- die kar verbruikt om en bij de 6 liter
- mijn vader maakt er occasioneel gebruik van (doet bijna alles met de moto) en staat op zijn naam maar denk niet dat hij happig gaat zijn om ineens een 2.5 of 3 liter te verzekeren, ook kwa taxen. dat komt een stuk hoger uit he
- emotioneel is nog een kar bij wel leuk, maar rationeel de domste beslissing die ik momenteel kan maken. binnen anderhalf jaar moet ik hopelijk op stage (minstens nog 18 maanden dus) en dan zou ik eventueel een extra auto kopen. in principe kan ik dat nu ook doen, maar als ik hem nu nog niet wil inschrijven, en verzekeren (voor een jaar kost me dat bijna m'n hele skoda) en wil stallen kom ik ook al bijna aan 1000 euro uit
- ik heb allesbehalve een extra auto nodig eigenlijk, ik ga te voet naar school, woon in' het centrum van gent... puur luxeprobleem dus
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment