Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Bwa, zo een stock 2.6 wordt ik ook niet warm van.

Voordeel is dat een 2.3-16 of 1.5-16 standaard dat pakket heeft
    ook een 2.6 is <180pk

Die blauwe azzuro in Zulte zag er toch net iets anders uit dacht ik. (lees: minder bepakt)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      ook een 2.6 is <180pk

Die blauwe azzuro in Zulte zag er toch net iets anders uit dacht ik. (lees: minder bepakt)
      16v is nooit in azurro geleverd ook niet.

En een 2.6 heeft idd minder dan 180pk, maar op die paar PK gaat het ook niet aankomen.
      Al leg je er 300pk in, als ie er niet wat anders dan standaard uitziet ga ik er ook niet warm van worden.
      PK's an sich interesseren mij niet echt

Comment

16v is nooit in azurro geleverd ook niet.

En een 2.6 heeft idd minder dan 180pk, maar op die paar PK gaat het ook niet aankomen.
        Al leg je er 300pk in, als ie er niet wat anders dan standaard uitziet ga ik er ook niet warm van worden.
        PK's an sich interesseren mij niet echt
        eigenlijk ... ik zie mijzelf ook niet echt ooit nog met een 190 rijden... zeker omdat ook die ouder en ouder worden en het volgende aankoopmoment nog wel wat zal duren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
          benz standaardbakken
          maar wel minstens 180pk zo vanbinnen en extreem comfortabel.
          Ik hou van opties die je niet ziet, incl wegligging, rijgevoel, rust, koppel en pk.
          en daarin is een standaard 300 benz echt onklopbaar.
          124 of 126 ??? aahh what the heck. evenwaardig. Maar dagelijks? 124
          Met een 126 geraak weer net iets minder vlug uit de voeten als je her en der moet rondgaan en steegjes moet doen.
          Das iets dat ge gewend moet worden voor 1 dag en dan kunt ge met een 126 even vlug weg als met een citroen ax!

Het enige dat wat groot oogt in't begin is de helicopter landplaats vooraan, je weet wel, waar de motor onder ligt ^^ en imo is een 124 niet evenwaardig aan een 126, anders was er geen nood aan een 126.

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
          Voor mij mag ie optisch ook mooi staan. (cfr mijn 190D).

Een 190D zonder dat pakket wordt ik echt niet warm van jammer genoeg
          Idem, dermee dak zoek naar een paket zoals de uwe (als zou de voorbumper niet passen (klopt dat??) of een amg of brabus paket.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
            Idem, dermee dak zoek naar een paket zoals de uwe (als zou de voorbumper niet passen (klopt dat??) of een amg of brabus paket.
            Mijn bumper hangt er toch aan

Ach, tegen dat uw kar klaar, gekeurd en ingeschreven is heb ik misschien al wat anders

Comment

Mijn bumper hangt er toch aan

Ach, tegen dat uw kar klaar, gekeurd en ingeschreven is heb ik misschien al wat anders
              Sjah, ik denk altijd "nu gaat het snel gaan", maar telkens sta ik bij de Benz dealer voor wat nieuwe onderdelen dat we over het hoofd gezien hebben.

Realistisch gezien kan die af zijn tegen begin volgend jaar.

Over de voorbumper: De 2.6 heeft de facelift van de 190 gestart, alle karren hebben dan dergelijke 'kit' meegekregen maar door de langere motor van de 2.6 zou de bumper van een 16v te ondiep zijn en dus niet passen.

Althans dat is wat ik gelezen heb, ben er nie zeker van.

Comment

imo is een 124 niet evenwaardig aan een 126, anders was er geen nood aan een 126.
                En andersom? ook he?

Tis te zien wat je zoekt. 126 is niets waard als je met je panda de beste chauffeur van de wereld kan worden.

126 is gewoon grotere benz in alle betekenissen. En ja, dat is subliem als je dat zoekt.

Comment

• 't Is inderdaad te zien wat je zoekt en vanuit mijn oogpunt is een 126 beter, iemand die geen vliegend luxe tapijt zoekt zal dat niet moeten hebben. En je zou kunnen zeggen dat een nieuwe veel beter zweeft... Maar ik ben zo ne curieuse mens waar de liefde van automodellen stopt eind jaren 80 begin 90 dus die nieuwere zijn ook geen optie

Comment

• Een 126 is een goede auto. Maar er zijn er véél betere hoor.
                    In zijn tijd echter was hij de top.

Op dit moment is er ook maar anderhalve auto beter dan een S-klasse.

Comment

Een 126 is een goede auto. Maar er zijn er véél betere hoor.

Ik wil nergens beweren dat er geen nieuwere auto's zijn die 'beter' zijn maar wat is beter? Voor mij is dat degelijk en goed gemonteerd hout, deftige bouwkwaliteit, een mooie doch elegante lederen zetel, ne special touch hier en daar en de elegantie van het model zelf.

Nen hoop flashy gadgets maken voor mij nen auto niet beter. Niks zo klasse vol als een degelijk rustig interieur dat aanvoelt als een gentlemen's club on wheels en ik denk dat mijn s klasse daar zeer goed in scoort.

Mijn BMW is van dezelfde generatie maar ik zou de 2 toch niet in dezelfde wadem durven uitspreken hoor, de S klasse staat er imo mijlenver boven, maar als drivers car schiet de BMW de big benz heel snel voorbij.

Comment

Ik wil nergens beweren dat er geen nieuwere auto's zijn die 'beter' zijn maar wat is beter? Voor mij is dat degelijk en goed gemonteerd hout, deftige bouwkwaliteit, een mooie doch elegante lederen zetel, ne special touch hier en daar en de elegantie van het model zelf.

Nen hoop flashy gadgets maken voor mij nen auto niet beter. Niks zo klasse vol als een degelijk rustig interieur dat aanvoelt als een gentlemen's club on wheels en ik denk dat mijn s klasse daar zeer goed in scoort.

Mijn BMW is van dezelfde generatie maar ik zou de 2 toch niet in dezelfde wadem durven uitspreken hoor, de S klasse staat er imo mijlenver boven, maar als drivers car schiet de BMW de big benz heel snel voorbij.
                        Dat voor u een 126 boven die 750 staat is logisch, jij zou hem nog verkiezen boven een 212

Comment

Dat voor u een 126 boven die 750 staat is logisch, jij zou hem nog verkiezen boven een 212
                          Yup en das gewoon mijn ewige liefde voor het model. Ik kan er echt nie aan doen

Allez bekijk dat en ik ben compleet verkocht:

AMG stuurtje is er nu wel weer uit maar toch:

Comment

Een 126 is een goede auto. Maar er zijn er véél betere hoor.

Beter?

Ik ken maar één auto die op gelijke voet staat. Maar beter... ?

Comment

• De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik nog niet heb mogen rijden met een Panamera. Die schijnt zijn best te doen om beter te zijn...

Comment

• Ne learjet!

Stiekem zou ik liever een VW phaeton willen dan de nieuwste generatie S.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                  De eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik nog niet heb mogen rijden met een Panamera. Die schijnt zijn best te doen om beter te zijn...

Hoe graag ik zo'n stuk ijzer ook zie, ik vrees er sterk voor dat een Pan 'beter' is dan een S-klasse.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Hoe graag ik zo'n stuk ijzer ook zie, ik vrees er sterk voor dat een Pan 'beter' is dan een S-klasse.
                                    Maar lelijk als de nacht

Comment

• Gaat een S nie wa langer mee? En is een Pan niet uiterst sportief ivm...?
                                      Ik zie geen beter daar enkel keuzes.

Comment

• Porsches staan niet gekend om Franse trekken te hebben hoor, heel degelijke wagens.

Maar lelijk al de pest. ben gene porsche mens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alex60 Bekijk Berichten

Zou er iemand hiervan de correcte kleurcode weten? Ik ben viavia aan zo'n schaalmodel geraakt en zou deze graag in het juiste kleur zetten
                                          Mercedes-Benz | C220 S204 | '12 | 2015 -
                                          Triumph Spitfire | 1500 TC | '77 | 2013 - 2015
                                          Volvo | S60 2.4D+ | '05 | 2008 - 2015
                                          Mercedes S124 | 2.5D | '95 | 2002 - 2008

Comment

Working...
                                          X