Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die kar is hier enkele maanden geleden ook voorbijgekomen. Stond toen in Olsene ofzo voor 1500-ish euri's.
Had toen nog gemaild voor die kar maar geen reactie op gehad. Zal toen al verkocht geweest zijn want niet lang erna was ad van het net.
Hoe langer ik met die 200E rij, hoe meer ik besef wat een zot heerlijke 124 die 300 wel was.
200E moet trouwens echt wel buiten. Ben die kar zo beu als koude pap.
Die kar is hier enkele maanden geleden ook voorbijgekomen. Stond toen in Olsene ofzo voor 1500-ish euri's.
Had toen nog gemaild voor die kar maar geen reactie op gehad. Zal toen al verkocht geweest zijn want niet lang erna was ad van het net.
Superknappe kar wel.
Maar 3k is teveel imo.
Jep vind ik ook.
2000€ op het net was het en eerder in Oeselgem dacht ik dan Olsene.
Ik mis m'n 300TD echt zo hard.
Hoe langer ik met die 200E rij, hoe meer ik besef wat een zot heerlijke 124 die 300 wel was.
200E moet trouwens echt wel buiten. Ben die kar zo beu als koude pap.
Maar de 300 was gaar he dacht ik?
Das ten minste een waardig excuus.
De 300 was ietsje trager maar voelde véél sneller en soepeler aan. Alleen al het verschil in krachtontplooiing tussen die twee blokken.
Ook qua rijgedrag... kweet niet, de 300 was gewoon op alle vlak beter en plezanter.
Comment