Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ahzo, had blijkbaar verkeerd gelezen in dat topic. Maar dan nog, ik vind het niet slecht, mooier dan die volledig grijze bumpers. Zeker omdat het een lichte kleur is.
Dat is een kwestie van smaak denkik De meesten hier (net zo als ik) zullen liever volledig grijze bumpers hebben
Dat is een kwestie van smaak denkik De meesten hier (net zo als ik) zullen liever volledig grijze bumpers hebben
Gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak. En dat de meesten dat mooier vinden, dat is toch geen reden dat ik het niet zou mogen mooi vinden?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Eens een mailtje gestuurd naar deze.
Een tweetal jaar geleden heb ik eens meegereden met een W124 en ik was toch wel onder de indruk van het comfort. Lijkt me een ideale auto om roadtrips en reisjes mee te doen.
Tjah, dat kan veel zijn hé. Ik heb gevraagd om het probleem eens te omschrijven.
Iemand ervaring met LPG in een W124? Na wat gelezen te hebben op Nederlandse mercedesfora lijkt 90% van hen het niet aan te raden.
Niet 100% zeker maar denk dat er vroeger bij stond dat de opmerkingen bij de keuring sloegen op olie- en/of koelvloeistofverlies.
Dat is daarom nog niet erg natuurlijk.
Comment