Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
enorm vette kar. op 12 uur sta je in barcelona... als hij is zoals in de advertentie is het echt wel de moeite, al is het maar om hem meteen aan het vierdubbele te verkopen in nederland
enorm vette kar. op 12 uur sta je in barcelona... als hij is zoals in de advertentie is het echt wel de moeite, al is het maar om hem meteen aan het vierdubbele te verkopen in nederland
Ik zou er naar toe vliegen met Ryan air. Dan sta je voor 50 euri met een uurtje of 3 daar.
Barca is wel een eind om alleen terug te rijden, anders deed ik het misschien wel.
Ik geef je de vraagprijs + naft om hier te geraken voor die auto. Wat je ter plaatse van de prijs af lult is van jou .
Ik zal mijn beste Spaans eens gaan bovenhalen
Spreken er nog wel over tegen de tijd dat ik ga vertrekken, dan is ie wss al wel weg.
Ohja: Jij regelt transitplaten, en als ik onderweg in panne val kom jij mij halen
Spreken er nog wel over tegen de tijd dat ik ga vertrekken, dan is ie wss al wel weg.
Ohja: Jij regelt transitplaten, en als ik onderweg in panne val kom jij mij halen
Die spaanse heeft geen leder volgens mij of kan je dat niet zien aan de deurbekleding? Ik zou het vooral niet vertrouwen om naar daar te rijden omdat de staat van de auto's daar niet al te goed is.
En in België
Die spaanse heeft geen leder volgens mij of kan je dat niet zien aan de deurbekleding? Ik zou het vooral niet vertrouwen om naar daar te rijden omdat de staat van de auto's daar niet al te goed is.
Comment