Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
    Dichter bij nieuwstaat dan bij aan vervanging toe.

Zal het zondag aantonen.

Zelfde blok, gelijkaardige kilometerstand (+ 300.000). Mag jij beoordelen of ik nog meer dan 126/2 pk heb of niet
    zegt de noodloop man

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      zegt de noodloop man
      De wat?

Mijn kar heeft geen noodloop he

Comment

De wat?

Mijn kar heeft geen noodloop he
        je weet wel waar ik naar verwijs

Comment

Bwa, daar ben ik het toch niet 100% mee eens. Veren verslijten ook gewoon.

Toch echt minimaal hoor. Tegen de tijd dat je merkbaar metaalmoeheid o.i.d. hebt, zit je al over een miljoen km ofzo.

Op 2 of 300.000 km mag een veer echt niet 'versleten' zijn.

Comment

• Dat mijn kar in noodloop zou zitten als er eentje op zou staan?

Kans is groot ja, als ik alles ga nameten kom ik wss dingen tegen die niet kloppen. Maar dat doet in principe niets af op de werking van dat ding, aangezien er niets opstaat waarvoor een kar in noodloop zou gaan (tenzij heel erg verstopte filters)

Pas nog een uur of 10 aan een R-klasse aan het werken geweest die in noodloop zat door iets wat in principe totaal overbodig zou zijn, mocht er geen zoektocht naar vermogen en laag verbruik bezig zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
              Toch echt minimaal hoor. Tegen de tijd dat je merkbaar metaalmoeheid o.i.d. hebt, zit je al over een miljoen km ofzo.

Op 2 of 300.000 km mag een veer echt niet 'versleten' zijn.
              De mijne volgens mij wel. Maar zou graag een manier vinden om dat echt te testen

Comment

• Zelfs moest er een noodloopfunctie op zo'n motor staan, denk ik dat dat goed zou meevallen.
                Die dingen hebben immers een hypersimpele regeling van verbranding/mengsel hé. Er is geen reden waarom die dieselpomp op 200.000km anders zou inspuiten dan op 100km.

Noodloop op moderne auto's komt gewoon vaak voor omdat de toleranties waarbinnen alle factoren van het verbrandingsproces geregeld worden, zodanig klein zijn dat bij de minste afwijking ervan het spel in paniek is.

Comment

De mijne volgens mij wel. Maar zou graag een manier vinden om dat echt te testen

Is simpel hé. Doe een ophangingstest met uw huidige ophanging.
                  Vervang dan enkel de veren, en doe ze opnieuw.

Ik betwijfel of het veel verschil zal opleveren.

Comment

Is simpel hé. Doe een ophangingstest met uw huidige ophanging.
                    Vervang dan enkel de veren, en doe ze opnieuw.

Ik betwijfel of het veel verschil zal opleveren.
                    Mja, dat impliceert dat ik nieuwe veren moet kopen.

Das net hetgeen waar ik tegenopzie

En als ik dat open haal, gaat alles veranderd worden.

Comment

• Zit die prijs goed?

Er staat precies nog meer moois in die garage.

Comment

Zalige foto met een zalige pee achter 't stuur.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                          http://nl.kapaza.be/belgie/mercedes-...o-53959695.htm

Zit die prijs goed?

Er staat precies nog meer moois in die garage.
                          Op zoek naar een cabrio, of gewoon curieus?

Comment

• Als ik vast werk zou hebben zou ik dit wel zien zitten ja. Nu is het vooral curiositeit, want jammer genoeg kan ik zoiets als student zijnde momenteel niet bekostigen.

Comment

• Als je vast werk hebt ken ik een leuke 300CE voor jou.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                Als je vast werk hebt ken ik een leuke 300CE voor jou.
                                Zeg eens, waarom wil je er plots weer van af? 't Is maandenlang nergens anders over gegaan en nu heb je hem en nu wil je hem precies weer kwijt?

Bezit van de zaak is het eind van het vermaak?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten

Zoveel waarheid in zo weinig tekst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                    Zeg eens, waarom wil je er plots weer van af? 't Is maandenlang nergens anders over gegaan en nu heb je hem en nu wil je hem precies weer kwijt?
                                    hehehe

Just checkin'
                                    ik wil graag op voorhand regelen.
                                    Wedden dat jij nooit met een kar langer gereden zult hebben de laatste jaren dan ik uiteindelijk met die 300CE?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk Berichten
                                      Zoveel waarheid in zo weinig tekst
                                      Eigenlijk wel. Ik denk ook dat het te maken heeft met telleurstelling (dat hij toch niet zo goed rijdt als je dacht).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                        Eigenlijk wel. Ik denk ook dat het te maken heeft met telleurstelling (dat hij toch niet zo goed rijdt als je dacht).
                                        Bij mij geen telleurstelling gewoon, de zoektocht en het kopen zelf is heel leuk en dan heb je het en dan staat het daar...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                          rijdt weldeglijk goe hoor zeker voor een kar van 23j.
                                          Zelfs da blond wrak in enschede reed nog goe (autobak was wel beetje om zeep).

De haalbaarheid om op langere termijn 3 auto's te hebben staan is wat anders. Ze een benz niet gebruiken is zonde.

Comment

Working...
                                          X