Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
op lange termijn niet houdbaar. Roomster blijft niet eeuwig geschikt als hoofdwagen.
De vraag is: drie wagens of twee
Kloothommels die net 88 als niet-oldie jaar gaan invoeren helpen niet als ge mijne zever snapt.
Aja, Wikipedia heeft het mij nu ook getoond. De 320 was dan de vervanger van de 24klepper.
zoiets, maar niet op z'n Belgisch: tis paar honderd knotsen meer taks voor tzelfde.
(is zelf ook een 24 klepper )
Jammer want ik zou liever met een 320 rijden dan een 300-24. Is weer dat 200cc-extra-is-beter gevoel.
Voor mij zou er meer dan een beetje afmoeten me dunkt
Ik heb niet extreem weinig of veel betaald voor de mijne en het is een erg 'frisse' wagen met maar 130.000km.
Nadeel ervan is wel dat het een benzine is... Diesel en 5-bak zijn een mooie combinatie bij deze.
Voor mij zou er meer dan een beetje afmoeten me dunkt
Ik heb niet extreem weinig of veel betaald voor de mijne en het is een erg 'frisse' wagen met maar 130.000km.
Nadeel ervan is wel dat het een benzine is... Diesel en 5-bak zijn een mooie combinatie bij deze.
Geen enkel idee. Dat kan volgende maand zijn, dat kan volgend jaar zijn. Kan net zo goed zijn dat hij niet ingeschreven wordt en ik hem gewoon terug verkoop.
Geen enkel idee. Dat kan volgende maand zijn, dat kan volgend jaar zijn. Kan net zo goed zijn dat hij niet ingeschreven wordt en ik hem gewoon terug verkoop.
Nu zeg je wat jakob....
Vooral dat laatste staat me niet zo aan.
no worries hint hint
als 'em maar lang genoeg wacht.
goedkope break naft ik voel iets
Comment