agreed!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAirco is meestal irritant aan mijn ogen!
Zeker op lange ritten.
Ik wou dat die bmw een schuifdak had.
Nuja, BMW, wat is daar wél juist aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDan is je airco verkeerd ingesteld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDan is je airco verkeerd ingesteld.
Rijplezier, sportiviteit, strakheid, fenomenale wegligging en stuurgevoel, zieke 6-in-lijns, etc.
Wat anders!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn, ere wie ere toekomt, kwaliteit.
BMW's tussen pak 'm beet 96 en 02 zijn stukken beter dan Benzen.
Nou, dat is ook heel erg moeilijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNou, dat is ook heel erg moeilijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenBMW's tussen pak 'm beet 96 en 02 zijn stukken beter dan Benzen.
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenAirco is meestal irritant aan mijn ogen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn, ere wie ere toekomt, kwaliteit.
BMW's tussen pak 'm beet 96 en 02 zijn stukken beter dan Benzen.
op 300 k zijn ze ook op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenJarenlang gedaan met de 126. Schuifdak open en achterste ramen half open. Heerlijk briesje door de auto.
Airco is totaal overbodig.
Als het heel warm was zette ik alle ruiten volledig open en het dak ook (niet gekanteld) en dan zit je bijna in een cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenRijplezier, sportiviteit, strakheid, fenomenale wegligging en stuurgevoel, zieke 6-in-lijns, etc.
Wat anders!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenUbervette 4cilinder koffiemolens.
Die dan verkocht worden voor ne sportschoen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenDie dan verkocht worden voor ne sportschoen
Comment
Comment