Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Heb deze week nog zitten zoeken naar S124's. Er zijn meer '86ers te vinden in NL dan in D.
Al die ketels zijn stilaan opgekocht
Duitsland is leeggeplunderd. Momenteel komen ze uit Polen en Oekraïne etc.
Auto's die 10 jaar geleden hier afgedankt zijn worden nu gereïmporteerd. En geloof me, dat zijn complete wrakken. Geld geven voor een chassis nummer, dus.
Af en toe staat er heel diep in Frankrijk (tegen Spanje) een mooi exemplaar dat niet direct weg is.
Ik zou naar een 87er zoeken, die zijn ''niets'' waard, en dat duurt ook nog maar een jaar voor die oldie is.
Duitsland is leeggeplunderd. Momenteel komen ze uit Polen en Oekraïne etc.
Auto's die 10 jaar geleden hier afgedankt zijn worden nu gereïmporteerd. En geloof me, dat zijn complete wrakken. Geld geven voor een chassis nummer, dus.
Af en toe staat er heel diep in Frankrijk (tegen Spanje) een mooi exemplaar dat niet direct weg is.
Ik zou naar een 87er zoeken, die zijn ''niets'' waard, en dat duurt ook nog maar een jaar voor die oldie is.
Voor ons idd wel, maar het zijn vooral de noorderburen die zo verzot zijn op 'belastingsvrij rijden' (dikwijls helaas zonder verdere passie heb ik de indruk, louter omwille van het fiscale voordeel) en daar werkt het maar tot '86. Die paar w124 '86ers gaan dus altijd hopen geld gaan...
Vanwaar die hele hype in Nederland rond dat wegelbelastingvrij rijden, is een nieuwere wagen dan zo onbetaalbaar voor op de weg te plaatsen? Of is het hip om geen belastingen te betalen?
Hier in België zie je dat toch vele malen minder? Als je al eens een W123 ziet rondrijden is dit meestal met bejaarde mensen, of een fervente liefhebber.
Voor ons idd wel, maar het zijn vooral de noorderburen die zo verzot zijn op 'belastingsvrij rijden' (dikwijls helaas zonder verdere passie heb ik de indruk, louter omwille van het fiscale voordeel) en daar werkt het maar tot '86. Die paar w124 '86ers gaan dus altijd hopen geld gaan...
En geef ze eens ongelijk. Een 124 diesel kost daar anders 1800 euro / jaar wegenbelasting. Nu niets.
Comment