Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
    Handgeschakeld... *Droom*

    Maar aangezien er geen kilometerstand bij staat vrees ik er wat voor...

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
      Eigenlijk zijn die motoren zeer weinig waard en dus totaal oninteressant voor export.


      inderdaad


      't is maar hoe je het bekijkt.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
        Handgeschakeld... *Droom*

        Maar aangezien er geen kilometerstand bij staat vrees ik er wat voor...
        24 klepper ja
        24 klepper nee
        24 klepper ja
        24 klepper nee

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
          24 klepper ja
          24 klepper nee
          24 klepper ja
          24 klepper nee
          Echt he...

          Eigenlijk nee. Maar emotie zegt ja.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Echt he...

            Eigenlijk nee. Maar emotie zegt ja.
            verstand zegt 12 klepper, emotie zegt V8

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
              gaat dat niet net iets te hard opvallen?

              So. Als ze het zien even terug ori blok insteken hé. Is 3 uur werk.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door W201 Bekijk Berichten
                Mijn zoontje telkens als die met de 16v meerijdt : "Papa, die auto ruikt lekker"
                Een kenner!

                Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                Ik heb onlangs geleerd dat er niet echt een ontluchting is. De tankdop is gewoon dicht!
                Druk in het systeem wordt geregeld door een drukaccumulator, als die stuk is dan rijdt hij beter zonder dop.

                Stank moet van een lekkage komen, waarschijnlijk onder de motorkap.
                Good to know!

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                  So. Als ze het zien even terug ori blok insteken hé. Is 3 uur werk.
                  ah ok, handig dat ik altijd een matteus en carlito op zak heb

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                    ah ok, handig dat ik altijd een matteus en carlito op zak heb
                    Bij mij duurt dat wat langer dan 3u hoor

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Gert1 Bekijk Berichten
                      Vet

                      E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Bij mij duurt dat wat langer dan 3u hoor
                        beats me anyway


                        Vanavond scary moment gehad.
                        Zat in de file en er begon witte damp vanuit de motorkap te komen ....
                        RED ALERT RED ALERT RED ALERT
                        hartslag + 300

                        Maar druk ok, temp ok, geluid ok, gevoel ok, ...
                        Blijven rijden en alles ging weg bij wat rijden in de wind maar kwam terug bij stilstaan. En erger!
                        Ventilatie vollen bak gezet om geur te testen, ... nietmendalle... weer een goe teken.
                        Uiteindelijk tot bij garage gereden en nog voor 7u aangeklopt. Ja, neirynck ...
                        Motorkap opengetrokken en niets van damp, geen abnormale geur.
                        Diagnose Water die verdampte op den capeau omdat isolatiemat af aan het sterven is.
                        Last edited by ; 18/03/2011, 20:42.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                          Diagnose Water die verdampte op den capeau omdat isolatiemat af aan het sterven is.
                          Heeft mijne Polo en passat ook
                          Benzine
                          '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

                          '85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

                          '68 VW 411 1700 (2011-2014)
                          '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                          Diesel
                          '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                          '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                          '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                          '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                          '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                            Heeft mijne Polo en passat ook
                            fok das freaky.
                            Ik dacht efkes: lap, 2 maand rijden en tis al join de culasse

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                              Zat in de file en er begon witte damp vanuit de motorkap te komen ....
                              Laatste tijd enorm veel file in Gent. Zeker in de omgeving waar jij werkt!
                              Die witte damp heb ik ook altijd, vind dat zalig Bij mij zit er niet eens een mat onder de motorkap

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                Laatste tijd enorm veel file in Gent. Zeker in de omgeving waar jij werkt!
                                Die witte damp heb ik ook altijd, vind dat zalig Bij mij zit er niet eens een mat onder de motorkap
                                Vanaf nu kan dat voor mij ook zalig zijn


                                Ja, files zijn een ramp.
                                E17 de pinte potdicht, dus rij ik via kortrijksesteenweg naar zulte.
                                Maar ze zijn aan het werken in sint-denijs dus rij ik via N60 op R4 en dan aan EXPO er af en dan vlak aan versmalling er weer op. Maar het stuk van de expo tot N43 zat nu ook dicht.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                  beats me anyway


                                  Vanavond scary moment gehad.
                                  Zat in de file en er begon witte damp vanuit de motorkap te komen ....
                                  RED ALERT RED ALERT RED ALERT
                                  hartslag + 300

                                  Maar druk ok, temp ok, geluid ok, gevoel ok, ...
                                  Blijven rijden en alles ging weg bij wat rijden in de wind maar kwam terug bij stilstaan. En erger!
                                  Ventilatie vollen bak gezet om geur te testen, ... nietmendalle... weer een goe teken.
                                  Uiteindelijk tot bij garage gereden en nog voor 7u aangeklopt. Ja, neirynck ...
                                  Motorkap opengetrokken en niets van damp, geen abnormale geur.
                                  Diagnose Water die verdampte op den capeau omdat isolatiemat af aan het sterven is.
                                  Dat is de reden dat er bij mij onder het dash een knopje is gezet om de blazer vooraan rechtstreeks te koppelen.
                                  Is handig vb in file op een warme zomerdag met airco aan...dan kan ie het soms nodig hebben.

                                  Heb vb op de bbq+rondrit daarmee een hele tijd aangereden.

                                  Comment


                                  • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    200D kopen en 300 Turbodiesel insteken.
                                    zeer subtiele mod voor de keuring, en zeker als je eens een ongeval hebt! Je moet al pech hebben dat de expert zo'n kenner is dat ie het verschil tussen een 4-cilinder en 6-cilinder ziet!

                                    En ik heb hier niet direct de plaats om eventjes de ori motor te stallen voor de keuring. En zin eigenlijk ook niet, jij doet dat op 3u, voor mij is dat 2 keer een weekend


                                    blijft trouwens dat een 300 een klein beetje een zuiplap is. Een liter of 3 meer dan m'n 320d gok ik?

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                      blijft trouwens dat een 300 een klein beetje een zuiplap is. Een liter of 3 meer dan m'n 320d gok ik?
                                      denk ik ook, maar is zo een 124 ook niet meer beest van een wagen?
                                      Trouwens zo een 200D zuipt ook nog lekker ivm vandaag.

                                      Bij w124 naft is het verschil tussen 230, 260 en 300 lachwekkend klein. Tax ook trouwens.

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                        denk ik ook, maar is zo een 124 ook niet meer beest van een wagen?
                                        Trouwens zo een 200D zuipt ook nog lekker ivm vandaag.
                                        uiteraard.

                                        Maar moet ik mezelf daarmee gaan troosten wanneer ik aan de pomp sta?
                                        Op sommige momenten moet je rationaliteit kunnen laten primeren. Ja, ik zou liever met een W124 rijden. Nee, ik heb geen zin om daar 1000€/jaar meer aan diesel voor te geven.

                                        W124 zit er nog niet meteen in hier. Z'n grootste concurrent uit die tijd is echter wel een kanshebber

                                        Comment






                                        • Kopen en ombouwen naar mobilhome . Zaligheid

                                          Comment

                                          Working...
                                          X