Dat nu niet... maar wel een pak betaalbaarder. (niet deze hé)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNog begeerlijker als een 500E imo
De meesten hier lachen dat weg in het voordeel van elke 500 uiteraard.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGeen airco.
conclusie: prijs moet naar benden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenNog begeerlijker als een 500E imo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGeen airco.
een typische snelle kerel 124
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenstradge, man, waarom denken wij vaak hetzelfde.
De meesten hier lachen dat weg in het voordeel van elke 500 uiteraard.Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIdd, heerlijke sleeper al is het met deze precies letterlijk zo
Ik denk dat alles wel duidelijk zou worden als je eens het verschil voelt tussen een 400E en een 500E. En dan heb ik het niet over de motor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk denk dat alles wel duidelijk zou worden als je eens het verschil voelt tussen een 400E en een 500E. En dan heb ik het niet over de motor...
Maar het gaat net om het feit dat de 400 beetje miskend wordt binnen zijn genre. Vergelijken met de 500 vind ik beetje fout.
Echt een betaalbare snelle taxi, c'est tout. Een w124 met serieuze ballen. Geen omkasting, geen tuning. Echt iets voor mijn droomgarage.
500E is daarentegen gewoonweg geen w124 meer.
Pas op: het is wel een punt dat een 300E veel betrouwbaarder, onderhoudsvriendelijker, goedkoper, zuiniger etc ... is en dus voor het vlotte daily verkeer ook weer tien keer beter is.
Wat voor een autobak zit er in zo een 400 eigenlijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk kies sowieso voor een 400E. Heb dat altijd al gewild zo'n hok.
En een 140 400 is maar niks imo. Een lelijke auto (in vgl met 124) met een relatief kleine V8... als er massa's 500'ers op de markt zijn... meh.
wil je nu zeggen dat een 400E vooral veel exclusiever is en dus aantrekkelijkere koop?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenEn 600's ook al heb ik daar al een paar lelijke verhalen over gehoord.
Comment
-
-
Comment