Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Het feit dat er een 500E is op basis van de 124 maakt de 124 familie des te sterker. Het is echt niet een volledige andere auto (cockpit en kas, bediening, interieur, esthetica), anders kan hij er even goed uitzien als een R5ke.
Je kan jouw kar toch niet slecht noemen omdat het geen evolution is?
'volledig andere auto' doelt op het rijden hé. Nogal wiedes dat het interieur en bediening hetzelfde is...
En een 190D is inderdaad 'slecht' in vergelijking met een Evo.
'volledig andere auto' doelt op het rijden hé. Nogal wiedes dat het interieur en bediening hetzelfde is...
En een 190D is inderdaad 'slecht' in vergelijking met een Evo.
Een ook ivm een "gewone" 16V dan?
2.0D ook ivm 2.5D turbo dan?
Een 123 is toch ook niet slecht te noemen omdat er een 200D was?
Of een normale 108/109 toch niet slecht te noemen omdat er een 6.3 was?
Gaat om de familie van modellen
Iedereen is tevreden over een 200D.
En er was die 300D, die volgens u toch ook lekker was? reed die slecht? neen. E500E is daarentegen volbloed pure testosteron, en dat was er dus ook in een 124. En dan was er nog de 4200cc, de eerste V8 in middenklasse etc....
sedan, break, coupe, cabrio, .... alles alles
[quote=stebenz;4604301][quote=matteus;4604296]Nee. Ik ben zot van een 500E en een Porsche Turbo.
gezien uw leeftijd en de ouderdom van die modellen (ietwat oudere Porsche neem ik aan?) zijn dat wel extreem realiseerbare dromen....
her - samen - stellen ... ?
whatever
Een 500E hoop ik ooit te kunnen aanschaffen ja. Hoewel het probleem zal zijn dat die bakken enkel maar stijgen in prijs....
Porsche Turbo wil ik de huidige, dus redelijk onbereikbaar.
Als ik ooit iets doe met die 300 diesel is het de aandrijflijn overbouwen in een 190. Anders zal 'ie wss op't schroot terechtkomen.
Comment