Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Weer zo'n lelijke ombouw:
te koop
mercedes 250 td w124 facelift modelIhr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenDenk dat ik op termijn ook zo'n 210-neus op de mijne ga plaatsen, ziet er een pak mooier uit.
Ik hoop dat ge da ni meent?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenSAY WATH?
Ik hoop dat ge da ni meent????
(als ie het wel meent, moet jakob het houden bij 123's en saab's)
Comment
-
Ik hoopt het. Al zie ik Jakob niet in staat voor zo iets vreselijks.Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk BerichtenWeer zo'n lelijke ombouw:
Wordt verkocht door een Nederlander die Johnny noemt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenWordt verkocht door een Nederlander die Johnny noemt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenWordt verkocht door een Nederlander die Johnny noemt
Al moet ik toegeven dat ik zot was (en ben) van zo'n BX Sport.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
Al moet ik toegeven dat ik zot was (en ben) van zo'n BX Sport.
Inderdaad wel cool, want ziet er uit als foute tjoenerbak maar is het niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenDie hadden ze verkregen door de buurman te chanteren toch ee?
Inderdaad wel cool, want ziet er uit als foute tjoenerbak maar is het niet.
Net als een EVO (II), 124 Coupe (breedbouw), SEC Breedbouw,....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenDie hadden ze verkregen door de buurman te chanteren toch ee?
Inderdaad wel cool, want ziet er uit als foute tjoenerbak maar is het niet.
Comment
-
Ik ben echt nog een automaatleek, daarom enkele vraagjes:
Ik heb opgevangen dat het wanneer je in de stad rijdt beter is dat je je automaat in stand 3 zet. Klopt dit? Mag ik al rijdend schakelen naar 3 of 2? Ik vermoed dat dit mogelijk is wanneer je de juiste snelheid hebt? Lukt schakelen naar neutraal dan al rijdend?
Wat is het verschil tussen de parkeerstand en de neutrale stand? Je hebt toch een handrem?
En nog een vraagje voor mijn bak specifiek: je hebt de E en de S-stand. Staat je automaat in standaard-stand wanneer het logo zichtbaar is of wanneer je de schakelaar over de S schuift? Je zal het inderdaad snel merken wanneer je er mee rijdt maar dat heb ik de afgelopen week nog niet gedaan en de andere keren heb ik er nooit op gelet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenIk ben echt nog een automaatleek, daarom enkele vraagjes:
Ik heb opgevangen dat het wanneer je in de stad rijdt beter is dat je je automaat in stand 3 zet. Klopt dit? Mag ik al rijdend schakelen naar 3 of 2? Ik vermoed dat dit mogelijk is wanneer je de juiste snelheid hebt? Lukt schakelen naar neutraal dan al rijdend?
Wat is het verschil tussen de parkeerstand en de neutrale stand? Je hebt toch een handrem?
En nog een vraagje voor mijn bak specifiek: je hebt de E en de S-stand. Staat je automaat in standaard-stand wanneer het logo zichtbaar is of wanneer je de schakelaar over de S schuift? Je zal het inderdaad snel merken wanneer je er mee rijdt maar dat heb ik de afgelopen week nog niet gedaan en de andere keren heb ik er nooit op gelet
- in 3 zetten in't stad: zie niet in waarom. Gewoon in D laten staan.
Je kan altijd rijdend terugschakelen met een automaat. Normaal gezien ga je bij ongepaste snelheid wel de hendel kunnen verzetten, maar gaat 'ie pas terugschakelen als 'ie veilig onder het max. toerental gaat blijven.
- Bij Park gaat er een metalen pin in een tandwiel grijpen, zodanig dat de vbak, en dus de auto, geblokkeerd staat. In Neutraal niet, en kan de wagen dus vrij bollen.
Ik gebruik nooit mijn handrem, gewoon in P zetten. Tenzij de helling waarop je parkeert heel erg groot is, dan gebruik je best de handrem + P, omdat er anders mss teveel kracht op de blokkeerpin komt.
- Als letter zichtbaar is: dat is de stand waarin de bak staat.
Comment
-
ik vermoed dat men spreekt over het schakelen naar vierde zeker bij warme motor en bak als je rond de 50 rijdt en dat je in te lage toeren zit bij wisselend verkeer. In derde heb je dan wat meer koppel vrij. zeker in een 200.
@matteus: bolt de kar dan niet zo een vijftal cm terug of vooruit bij putjes?
Als ik "nipt" parkeer trek ik de hand"voet"rem toch aan ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
Comment
Comment