Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes W124: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Weer zo'n lelijke ombouw:



    te koop
    mercedes 250 td w124 facelift model
    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
    Current:
    1987 Mercedes-Benz W124 200D
    1979 Mercedes-Benz W123 280E
    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
    Ex:
    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
    1976 Mercedes-Benz W123 250
    1987 Mercedes-Benz W124 230E

    1979 Mercedes-Benz W123 300d
    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

    1990 Mercedes-Benz C124 300CE
    1980 Mercedes-Benz W123 280
    1989 Mercedes-Benz W124 230E

    Comment


    • 'k Wil die lederen zetels wel. Denk dat ik op termijn ook zo'n 210-neus op de mijne ga plaatsen, ziet er een pak mooier uit.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
        Denk dat ik op termijn ook zo'n 210-neus op de mijne ga plaatsen, ziet er een pak mooier uit.
        SAY WATH?
        Ik hoop dat ge da ni meent?
        Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
        Current:
        1987 Mercedes-Benz W124 200D
        1979 Mercedes-Benz W123 280E
        1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
        Ex:
        1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
        1976 Mercedes-Benz W123 250
        1987 Mercedes-Benz W124 230E

        1979 Mercedes-Benz W123 300d
        1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
        1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
        1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
        2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

        1990 Mercedes-Benz C124 300CE
        1980 Mercedes-Benz W123 280
        1989 Mercedes-Benz W124 230E

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
          SAY WATH?
          Ik hoop dat ge da ni meent?
          mm ik ga er eigenlijk al van uit dat ie het niet meent ???

          (als ie het wel meent, moet jakob het houden bij 123's en saab's )

          Comment


          • Ik hoopt het. Al zie ik Jakob niet in staat voor zo iets vreselijks.
            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
            Current:
            1987 Mercedes-Benz W124 200D
            1979 Mercedes-Benz W123 280E
            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
            Ex:
            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
            1976 Mercedes-Benz W123 250
            1987 Mercedes-Benz W124 230E

            1979 Mercedes-Benz W123 300d
            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

            1990 Mercedes-Benz C124 300CE
            1980 Mercedes-Benz W123 280
            1989 Mercedes-Benz W124 230E

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten

              Wordt verkocht door een Nederlander die Johnny noemt

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                Wordt verkocht door een Nederlander die Johnny noemt
                tis toch al gene manta

                Comment


                • Zo'n facelift getuigt van absolute wansmaak. Al moet ik toegeven dat het me wel interesseert om te zien hoe ze het doen (dus de koetswerkpanelen aanpassen enzovoort). Jullie kunnen dus op beide oren slapen.

                  Comment


                  • Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                    Wordt verkocht door een Nederlander die Johnny noemt


                    Al moet ik toegeven dat ik zot was (en ben) van zo'n BX Sport.

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten


                      Al moet ik toegeven dat ik zot was (en ben) van zo'n BX Sport.

                      Die hadden ze verkregen door de buurman te chanteren toch ee?
                      Inderdaad wel cool, want ziet er uit als foute tjoenerbak maar is het niet.

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                        Die hadden ze verkregen door de buurman te chanteren toch ee?
                        Inderdaad wel cool, want ziet er uit als foute tjoenerbak maar is het niet.
                        Dat is hij wel.

                        Net als een EVO (II), 124 Coupe (breedbouw), SEC Breedbouw,....

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                          Die hadden ze verkregen door de buurman te chanteren toch ee?
                          Inderdaad wel cool, want ziet er uit als foute tjoenerbak maar is het niet.
                          Klopt! Die reed met een mooie CX als ik me niet vergis, of was dat een GS?

                          Comment


                          • Ik ben echt nog een automaatleek, daarom enkele vraagjes:

                            Ik heb opgevangen dat het wanneer je in de stad rijdt beter is dat je je automaat in stand 3 zet. Klopt dit? Mag ik al rijdend schakelen naar 3 of 2? Ik vermoed dat dit mogelijk is wanneer je de juiste snelheid hebt? Lukt schakelen naar neutraal dan al rijdend?

                            Wat is het verschil tussen de parkeerstand en de neutrale stand? Je hebt toch een handrem?

                            En nog een vraagje voor mijn bak specifiek: je hebt de E en de S-stand. Staat je automaat in standaard-stand wanneer het logo zichtbaar is of wanneer je de schakelaar over de S schuift? Je zal het inderdaad snel merken wanneer je er mee rijdt maar dat heb ik de afgelopen week nog niet gedaan en de andere keren heb ik er nooit op gelet

                            Comment


                            • De Nederlander die vandaag m'n zwart leder interieurtje is komen kopen uit m'n ex 190E 2.0 kwam aangestoven met een S124.... E36T om precies te zijn

                              Fotootjes volgen wel maar wat een droomkar!

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                Ik ben echt nog een automaatleek, daarom enkele vraagjes:

                                Ik heb opgevangen dat het wanneer je in de stad rijdt beter is dat je je automaat in stand 3 zet. Klopt dit? Mag ik al rijdend schakelen naar 3 of 2? Ik vermoed dat dit mogelijk is wanneer je de juiste snelheid hebt? Lukt schakelen naar neutraal dan al rijdend?

                                Wat is het verschil tussen de parkeerstand en de neutrale stand? Je hebt toch een handrem?

                                En nog een vraagje voor mijn bak specifiek: je hebt de E en de S-stand. Staat je automaat in standaard-stand wanneer het logo zichtbaar is of wanneer je de schakelaar over de S schuift? Je zal het inderdaad snel merken wanneer je er mee rijdt maar dat heb ik de afgelopen week nog niet gedaan en de andere keren heb ik er nooit op gelet

                                - in 3 zetten in't stad: zie niet in waarom. Gewoon in D laten staan.
                                Je kan altijd rijdend terugschakelen met een automaat. Normaal gezien ga je bij ongepaste snelheid wel de hendel kunnen verzetten, maar gaat 'ie pas terugschakelen als 'ie veilig onder het max. toerental gaat blijven.

                                - Bij Park gaat er een metalen pin in een tandwiel grijpen, zodanig dat de vbak, en dus de auto, geblokkeerd staat. In Neutraal niet, en kan de wagen dus vrij bollen.
                                Ik gebruik nooit mijn handrem, gewoon in P zetten. Tenzij de helling waarop je parkeert heel erg groot is, dan gebruik je best de handrem + P, omdat er anders mss teveel kracht op de blokkeerpin komt.

                                - Als letter zichtbaar is: dat is de stand waarin de bak staat.

                                Comment


                                • ik vermoed dat men spreekt over het schakelen naar vierde zeker bij warme motor en bak als je rond de 50 rijdt en dat je in te lage toeren zit bij wisselend verkeer. In derde heb je dan wat meer koppel vrij. zeker in een 200.

                                  @matteus: bolt de kar dan niet zo een vijftal cm terug of vooruit bij putjes?
                                  Als ik "nipt" parkeer trek ik de hand"voet"rem toch aan ....

                                  Comment


                                  • AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt



                                    stiekem lover

                                    Comment


                                    • Niemand die dit op zijn minst interessant vindt? Is eens wat anders dan die diesels.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X