Oorspronkelijk geplaatst door Beau
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes W124: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenSoms krijg ik het echt op mijn heupen van dat automatenfetisjisme.
Ik mag toch willen wat ik wil? Jij toch ook?
En wat met mijn spoilerfetisjisme dan?
Er is met niks echt iets mis he
Fiscale shit, daar mag je het op uw heupen van krijgen, want dat voel je WEL persoonlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenOp uw heupen?
Ik mag toch willen wat ik wil? Jij toch ook?
En wat met mijn spoilerfetisjisme dan?
Er is met niks echt iets mis he
Fiscale shit, daar mag je het op uw heupen van krijgen, want dat voel je WEL persoonlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenSpoiler is fout maar op zijn minst even fout als een spoiler op een gewone 190D.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenSpoiler is fout maar op zijn minst even fout als een spoiler op een gewone 190D.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenPfff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenOp een gewone zei ik toch? Dus geen Sportline of whatever. En daarbij, gij hebt ne 2.5 Biturbo wat weet ik nog allemaal.
Zelfs geen intercooler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJammer genoeg geen biturbo
Zelfs geen intercooler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten- in 3 zetten in't stad: zie niet in waarom. Gewoon in D laten staan.
Je kan altijd rijdend terugschakelen met een automaat. Normaal gezien ga je bij ongepaste snelheid wel de hendel kunnen verzetten, maar gaat 'ie pas terugschakelen als 'ie veilig onder het max. toerental gaat blijven.
- Bij Park gaat er een metalen pin in een tandwiel grijpen, zodanig dat de vbak, en dus de auto, geblokkeerd staat. In Neutraal niet, en kan de wagen dus vrij bollen.
Ik gebruik nooit mijn handrem, gewoon in P zetten. Tenzij de helling waarop je parkeert heel erg groot is, dan gebruik je best de handrem + P, omdat er anders mss teveel kracht op de blokkeerpin komt.
- Als letter zichtbaar is: dat is de stand waarin de bak staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJammer genoeg geen biturbo
Zelfs geen intercooler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIs da te veel wringen?
Plus het feit dat ik dan dat blok helemaal aan gort ga rijden houdt me ook tegen.
Die dingen zijn leuk als je een reserve-auto klaar hebt staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenYup, ben ik wel een paar dagen/weken zoet mee met die ombouw omdat bijna alles op maat gemaakt moet worden.
Plus het feit dat ik dan dat blok helemaal aan gort ga rijden houdt me ook tegen.
Die dingen zijn leuk als je een reserve-auto klaar hebt staan
Ge hebt een ingebouwde geremdheid nu?
(want het ding nu aan gort rijden lijtk mij tot uw capaciteiten te behoren)
EDIT: ge bedoelt alles gort rijden wat rond de motor zit ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenNaar tschijnt is "met" intercooler veel stabieler?
Ge hebt een ingebouwde geremdheid nu?
(want het ding nu aan gort rijden lijtk mij tot uw capaciteiten te behoren)
EDIT: ge bedoelt alles gort rijden wat rond de motor zit ...
En aangezien ik nu aan 382.000km zit, gaat hij volgens mij snel *poef* zeggen.
En ik moet me nu al constant inhouden om mijn rijbewijs niet kwijt te spelen
Comment
-
Das Dirk-Jan van het Mb forum?Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
Current:
1987 Mercedes-Benz W124 200D
1979 Mercedes-Benz W123 280E
1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
Ex:
1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
1976 Mercedes-Benz W123 250
1987 Mercedes-Benz W124 230E
1979 Mercedes-Benz W123 300d
1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI
1990 Mercedes-Benz C124 300CE
1980 Mercedes-Benz W123 280
1989 Mercedes-Benz W124 230E
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten- in 3 zetten in't stad: zie niet in waarom. Gewoon in D laten staan.
Je kan altijd rijdend terugschakelen met een automaat. Normaal gezien ga je bij ongepaste snelheid wel de hendel kunnen verzetten, maar gaat 'ie pas terugschakelen als 'ie veilig onder het max. toerental gaat blijven.
- Bij Park gaat er een metalen pin in een tandwiel grijpen, zodanig dat de vbak, en dus de auto, geblokkeerd staat. In Neutraal niet, en kan de wagen dus vrij bollen.
Ik gebruik nooit mijn handrem, gewoon in P zetten. Tenzij de helling waarop je parkeert heel erg groot is, dan gebruik je best de handrem + P, omdat er anders mss teveel kracht op de blokkeerpin komt.
- Als letter zichtbaar is: dat is de stand waarin de bak staat.
Bij een helling zoals gezegd best in neutraal de parkeerrem gebruiken en vervolgens rempedaal lossen en in P zetten. Als je je rempedaal pas op het einde loslaat heeft het geen zin want de auto beweegt eerst nog een klein beetje.
Ik doe dat altijd op hellingen, anders moet je toch serieus wringen aan die pook en dat lijkt ongezond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtenik vermoed dat men spreekt over het schakelen naar vierde zeker bij warme motor en bak als je rond de 50 rijdt en dat je in te lage toeren zit bij wisselend verkeer. In derde heb je dan wat meer koppel vrij. zeker in een 200.
Toch beter gewoon wat dieper het gas intrappen dan.
Als ik zwaar trek (aanhanger) dan is dat bv. wel handig omdat de bak daar niet op gemaakt is (om te weten dat hij wat vroeger moet terugschakelen).
Comment
Comment